Rock Werchter 2024

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
409
544
Er word dus wel verwacht dat Royal Blood niet de sub headliner is voor Foo?
Ik durf er geen geld op in te zetten. Duidelijk is (aan de hand van de poster) dat er zondag nog twee relatief grote namen op Main komen. Maar dat kunnen ook twee namen vóór Royal Blood zijn.
 
Laatst bewerkt:

MeesPos

Randprogramma
9 dec 2023
100
34
Ik durf er geen geld op in te zetten. Duidelijk is (aan de hand van de poster) dat er nog twee relatief grote namen op Main komen. Maar dat kunnen ook twee namen vóór Royal Blood zijn.
Ben benieuwd! Ik ben ook benieuwd wanneer ze met de nog wat grotere namen nog komen. Ben wel benieuwd wie allemaal de main stage nog gaan vullen.
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
973
1.010
Ben benieuwd! Ik ben ook benieuwd wanneer ze met de nog wat grotere namen nog komen. Ben wel benieuwd wie allemaal de main stage nog gaan vullen.
Op basis van de grootte van de namen op de laatste affiche kun je grotendeels afleiden wat er nog aangekondigd moet worden op de main stage.

Donderdag zijn alle namen op de main stage bekend.
Vrijdag nog één grotere naam (bij de laatste 3 artiesten vóór de headliner) en één kleinere (bij de eerste drie artiesten van de dag)
Zaterdag nog twee kleinere namen.
Zondag nog twee grotere en twee kleinere namen.
 

Shuliv

Randprogramma
6 dec 2023
148
134
Ik durf er geen geld op in te zetten. Duidelijk is (aan de hand van de poster) dat er zondag nog twee relatief grote namen op Main komen. Maar dat kunnen ook twee namen vóór Royal Blood zijn.
Garbage past alleszins perfect in de vrije ruimte rond zessen. Breeders, Garbage, Foo Fighters. Die dag matcht dan eigenlijk vrij goed met de donderdag en dat zou twijfelende combikopers kunnen overtuigen.
 
  • Leuk
Waarderingen: rw83 en MrScissorhands

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.668
Garbage past alleszins perfect in de vrije ruimte rond zessen. Breeders, Garbage, Foo Fighters. Die dag matcht dan eigenlijk vrij goed met de donderdag en dat zou twijfelende combikopers kunnen overtuigen.
Please, minder ouwe meuk... Mochten al die andere classic namen er niet staan zou Garbage prima passen, maar nu wordt het toch echt een beetje overkill zo.
 

Shuliv

Randprogramma
6 dec 2023
148
134
Please, minder ouwe meuk... Mochten al die andere classic namen er niet staan zou Garbage prima passen, maar nu wordt het toch echt een beetje overkill zo.
Voor jou misschien. Ik vind het gewoon een goede mix. Dit jaar vind ik het een goede line-up, ik ga genieten van de combinatie van jong en fris met ouder en nostalgisch. Garbage kan er voor mij zeker nog bij. Goede rockmuziek uit de '90s, prima frontvrouw en topmuziekanten, set vol hits, en al een jaar of 10 geleden dat ik hen live aan het werk zag.
 
  • Leuk
Waarderingen: rw83

TheGloaming

Gouden Tip
9 apr 2022
464
352
Please, minder ouwe meuk... Mochten al die andere classic namen er niet staan zou Garbage prima passen, maar nu wordt het toch echt een beetje overkill zo.
Mja. Ik snap je punt, maar het is jij wel dat bv. Blur, Pulp, Massive Attack ook noemt. Da’s in theorie ook ‘oude meuk’. En ook niet echt meer relevant, net als Garbage.

Aleja ik wil maar zeggen. Het ligt niet zo simpel :).
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

Kilero

Campingartiest
21 jul 2022
53
64
Er word dus wel verwacht dat Royal Blood niet de sub headliner is voor Foo?

In 2022 stonden ze derde achter RHCP en The Killers, dus de mogelijkheid bestaat dat er nog een Sub komt, maar dat is niet noodzakelijkerwijs...
Moeilijk te zeggen.
 

mhm

Playlistbediener
30 nov 2023
24
15
Zullen de nieuwe namen voor maandag zijn bij het begin van de week vd Belgische muziek? Of niet perse?
 

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
409
544
In 2022 stonden ze derde achter RHCP en The Killers, dus de mogelijkheid bestaat dat er nog een Sub komt, maar dat is niet noodzakelijkerwijs...
Moeilijk te zeggen.
Ik ben nu aan het thuiswerken en shufflen door mijn Spotify lijst Rock Werchter 24 (moet nog heel wat inluisteren). Als Royal Blood langskomt moet ik steeds aan the Black Keys denken. Die stonden vorig jaar als derde op Main stage, dus ja positie drie is best wel logisch.
 
  • Leuk
Waarderingen: MatthijsH

nathanvdk

Randprogramma
18 aug 2022
187
166
Nog enkele namen die nu naar boven komen die ik graag wel nog op RW zie staan: Nation of Language, Yo La Tengo, Blonde Redhead, BCNR, Black Midi, bdrmm, Amyl en haar sniffers, Young Fathers, The Lemon Twigs, The Japanese House... Ben zelf tevreden met de laatste worp, maar ik mis toch nog iets
 

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
576
426
Nog enkele namen die nu naar boven komen die ik graag wel nog op RW zie staan: Nation of Language, Yo La Tengo, Blonde Redhead, BCNR, Black Midi, bdrmm, Amyl en haar sniffers, Young Fathers, The Lemon Twigs, The Japanese House... Ben zelf tevreden met de laatste worp, maar ik mis toch nog iets
Ja dat soort namen is imo ook wat er nog een beetje mist. En gelukkig nog het op 1 na volledige Slope programma te gaan joh!
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
973
1.010
Nog enkele namen die nu naar boven komen die ik graag wel nog op RW zie staan: Nation of Language, Yo La Tengo, Blonde Redhead, BCNR, Black Midi, bdrmm, Amyl en haar sniffers, Young Fathers, The Lemon Twigs, The Japanese House... Ben zelf tevreden met de laatste worp, maar ik mis toch nog iets
Jij moet dringend naar Best Kept Secret beginnen gaan. ;)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken