Rock Werchter 2024

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.937
8.579
Ook goed: nog geen spoort van de verwachte Tom Odell, Keane en Rateliff... :)

Minder wow: vind Janes Addiction, hoe leuk en cult dat ook is, wel een héél magere Barn headliner. En ook een heel raar alternatief voor die andere classic act Lenny Kravitz.
 

JP5

Randprogramma
30 mei 2023
166
118
Dat Barn rijtje op zaterdag wel erg mooi. Al vind ik Roisin van die namen dan wel een vreemde afsluiter.

Yes, inderdaad. En Janelle Monáe dus om een uur of 18.30u in de Barn.

Ik ben daar niet super rouwig om. Dat zit ik bij Janelle Monáe tenminste niet op hete kolen om op tijd richting main stage te geraken.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.159
5.480
Greta toch dus echt weer sub / co headliner. Die manager heeft sowieso ergens foto's waarop Herman een Shetlandpony naait of ander chantagemateriaal in zijn kluis zitten.

En ze gaan dus echt Khruangbin op die veel te hoge spot laten dood vallen. Een sterke affiche in de breedte, ontsierd door een paar erg rare keuzes.
Ik denk echt dat het gaat over mijn theorie van ondergaande zon. Ach ik heb er niks op tegen. Die dag wordt al gedragen door een enorme headliner.
 
  • Leuk
Waarderingen: festirock

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
voor mij is bad omens crimineel underrated hier. ik vraag me dan af waarom ze hiervoor kiezen als ze even goed een plaatsje net onder subheadliner op graspop konden krijgen op de mainstage. hellfest plaatst dropkick murphys en bad omens op dezelfde hoogte
 
  • Leuk
Waarderingen: Lars.

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
932
964
Donderdag en vooral zaterdag ga ik dingen moeten skippen omdat ik zo veel wil zien.
Vrijdag is nogal zwakjes voor het moment, maar kijk ik oprecht uit naar Maneskin.
Zondag is er NIETS waar ik enthousiast van word...
 
  • Leuk
Waarderingen: JP5

wesvs

Randprogramma
20 mrt 2018
140
164
Erg blij met de aanvullingen hoor! Mooi ook meer en meer tevredenheid te horen. Gaat een pareltje van een zomer worden:cool:
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.159
1.600
Yup. 😅

Of je leest gewoon te veel in een comment. Het zijn zoals schoonheidsvlekjes bij een mooie vrouw, ze maken het niet minder de moeite waard. Also...ik heb echt een grote alom geweten allesverschroeiende hekel aan Greta Van Fleet.

Wat speelt er tijdens hun in de tenten eigenlijk?
 

JP5

Randprogramma
30 mei 2023
166
118
Zaterdag vrouwen aan de macht, echt wel mooi om zien ook.

Ongeloofelijk inderdaad. Ik realiseer me dit nu pas.

Er komt nog een naam tussen maar ik ga flink in die Barn rondhangen. Last Dinner Party, Jessie Ware, Janelle Monaé, prachtig.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.162
4.293
voor mij is bad omens crimineel underrated hier. ik vraag me dan af waarom ze hiervoor kiezen als ze even goed een plaatsje net onder subheadliner op graspop konden krijgen op de mainstage. hellfest plaatst dropkick murphys en bad omens op dezelfde hoogte
Op Werchter is Dropkick toch echt de populairdere/grotere naam.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
Op Werchter is Dropkick toch echt de populairdere/grotere naam.
ok, maar ik zou ze toch wel mainstage tussen yungblud en simple plan verwachten of even goed gewoon op graspop waar ze wel die hoge spot wel kunnen krijgen
 

JP5

Randprogramma
30 mei 2023
166
118
Lekker hoor, voorpret kan nu echt beginnen. Benieuwd naar de eerste clashfinders!
 

JP5

Randprogramma
30 mei 2023
166
118
Zara Larsson op die zondag vind ik overigens, van alle frisse popnamen die er zijn, wel echt een beetje een niemendalletje.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken