Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dour heeft net een nieuwe lading namen gedropt met kleppers zoals Justice of Four Tet en Belgische beloften als Meltheads en Loverman naast gevestigde waarde Brutus. In totaal zijn er meer dan 70 bevestigingen.
Ik heb eerlijk gezegd geen idee of deze festivals net zo groot zijn als Pinkpop of Werchter, maar in ieder geval qua muzikale invulling vergelijkbaar:
Hurricane/Southside, Mad Cool, iDays, Main Square
Ah dan moet ik je toch gelijk geven, wist niet dat ze op zulke grote festivals ook die spot kregen. Wel verdiend, na de succesvolle headline sets in Engeland dat ze die kans hier ook krijgen.
Mooi lijstje hoor! The Gaslight Anthem, The Streets, Slowdive, Sleaford Mods, Janelle Monáe, Benjamin Clementine, Marc Rebillet, Sampha, Froukje, Parcels, Zara Larsson en Loyle Carner. Gaat weer een plezant weekend worden!
Ik neem aan dat dit is waar iedereen op heeft zitten wachten dan. Is wel een flink pakketje aan relatief grote namen, toch? Niet dat ik er zelf veel mee kan, maar lijkt me de meerderheid hier wel.
Mainstage donderdag compleet en in een rare volgorde vind ik zelf. Nu is het:
Stone - The Gaslight Anthem - The Hives - Parkway Drive - Dropkick Murphy's - Greta van Fleet - Lenny Kravitz
Terwijl dit mij toch logischer lijkt:
Stone - the Hives - Dropkick Murphy's - The Gaslight Anthem - Greta van Fleet - Parkway Drive - Lenny Kravitz