Rock Werchter 2024

Knightofmuser

Campingartiest
1 okt 2022
57
35
I see clearly in the ad

- keane
- Deftones
-Parkway Drive
- Amyl and sniffers
-Tom Odell
- Only the poets
- Soulwax
- Tom Morello (confirms)
- Armin Van Buuren
- Against the current
-Phoenix
-Stone (confirms)
- Gossip
- Rival Sounds
-Kings of Leon
- Blondshell
- The gaslight anthem
- Kid Francescoli
- Nathaliel
- Sleaford Moods
- Garbage

Maybe Placebo or Arcade Fire and Qofsa
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.671
2.304
413866176_1052202306063097_271134209930320749_n.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

jarne

Support act
14 feb 2013
954
284
Dour heeft net een nieuwe lading namen gedropt met kleppers zoals Justice of Four Tet en Belgische beloften als Meltheads en Loverman naast gevestigde waarde Brutus. In totaal zijn er meer dan 70 bevestigingen.
Jammer van Meltheads & Brutus, maar hierdoor ben ik toch wel vrij zeker dat Ramkot wel richting Werchter komt als andere stevige Belgische rockband.
zou Meltheads echt nog niet afschrijven, vorig jaar had je ook mayorga en the haunted youth, Xink, warhaus,… die overal stonden
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.151
7.379
Ik heb eerlijk gezegd geen idee of deze festivals net zo groot zijn als Pinkpop of Werchter, maar in ieder geval qua muzikale invulling vergelijkbaar:
Hurricane/Southside, Mad Cool, iDays, Main Square
Ah dan moet ik je toch gelijk geven, wist niet dat ze op zulke grote festivals ook die spot kregen. Wel verdiend, na de succesvolle headline sets in Engeland dat ze die kans hier ook krijgen.
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.671
2.304
Mooi lijstje hoor! The Gaslight Anthem, The Streets, Slowdive, Sleaford Mods, Janelle Monáe, Benjamin Clementine, Marc Rebillet, Sampha, Froukje, Parcels, Zara Larsson en Loyle Carner. Gaat weer een plezant weekend worden! :)
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.548
11.024
Ik neem aan dat dit is waar iedereen op heeft zitten wachten dan. Is wel een flink pakketje aan relatief grote namen, toch? Niet dat ik er zelf veel mee kan, maar lijkt me de meerderheid hier wel.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.143
1.177
Zeer blij met The Gaslight Anthem, Parkway Drive, High Vis en vooral: Slowdive!

Met Meute, Janelle Monae, Sleaford Mods, The Blaze, Marc Rebillet, Froukje, Stone ... nog een aantal zeer fijne toevoegingen.

Die donderdag lijkt in de breedte straf.

Die vrijdag blijft toch achter op de andere dagen vind ik. Maar goed, daar is ook niet alles leesbaar van :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.296
6.491
Mainstage donderdag compleet en in een rare volgorde vind ik zelf. Nu is het:
Stone - The Gaslight Anthem - The Hives - Parkway Drive - Dropkick Murphy's - Greta van Fleet - Lenny Kravitz

Terwijl dit mij toch logischer lijkt:
Stone - the Hives - Dropkick Murphy's - The Gaslight Anthem - Greta van Fleet - Parkway Drive - Lenny Kravitz

(wel matig mainstage dagje vind ik hoor)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken