Rock Werchter 2024

azi10

Playlistbediener
13 jan 2023
9
3
Ik zou Therapy? echt te gek vinden! leuke band voor de donderdag of de vrijdag
Stonden nog begin september op een klein festival in Scherpenheuvel 'LoForLife'.
Was heel leuk om te zien en nostalgisch, maar denk niet dat ze nog veel volk trekken voor op Werchter.
 
  • Leuk
Waarderingen: jova

MeesPos

Randprogramma
9 dec 2023
100
34
Wanneer kunnen we ongeveer weer een nieuwe lijst namen verwachten? Ben erg benieuwd 🙄
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.147
1.181
In oktober was Trix toch vlot uitverkocht... Zet Therapy? rond 16u in de Barn en je zou nog verschieten hoeveel volk er staat.
Hebben een verleden met Rock Werchter natuurlijk, stonden er al 5 keer (1994-1995-1996-1998-2005; herhaling, iemand?). De laatste keer is nu wel al bijna 20 jaar geleden. Recent nog op Lokerse Feesten gezien, die mannen smijten hun nog zeg. Maar goed, kans dat ze op een klein(er) festival belanden is natuurlijk zeer groot.
 
  • Leuk
Waarderingen: napril69

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.147
1.181
lijst met namen zal wel volgend jaar worden. Misschien alleen nog een enkele naam dit jaar
Namen die nog zouden kunnen subben of hoog in een tent zouden kunnen terechtkomen zijn onder andere:

Placebo, Simple Minds, Justice, Paul Kalkbrenner, Louis Tomlinson, LCD Soundsystem, Parkway Drive, Purple Disco Machine, Kings of Leon, Arcade Fire, Keane, ZZ Top, Keane, Pulp, The Smile, Sam Smith, Soulwax, London Grammar, Calvin Harris, Queens of the Stone Age, Disclosure, Massive Attack, Janelle Monae ... De ene al meer kans dan de andere natuurlijk.

Absolute headliners zijn schaars voor 2024, maar van namen van deze grootte zijn er genoeg op de baan, hierin zullen keuzes gemaakt moeten worden/zal er gepuzzeld moeten worden.
 

Hammerfest

Playlistbediener
12 okt 2023
14
16
I am still hopeful for a surprise or two in the new year. We are down 4 individual announcements compared to last year and it would be strange to be saving those for a Sam Smith etc who are already announced everywhere else, also with 3 mystery acts at Mad Cool. An accurate leaker on the Sziget efestival forum mentions ongoing negotiations with The Strokes taking place, a glimmer of hope for the countries they skipped last summer...
 
  • Leuk
Waarderingen: randyrw en koolket

Shuliv

Randprogramma
6 dec 2023
142
126
Hebben een verleden met Rock Werchter natuurlijk, stonden er al 5 keer (1994-1995-1996-1998-2005; herhaling, iemand?). De laatste keer is nu wel al bijna 20 jaar geleden. Recent nog op Lokerse Feesten gezien, die mannen smijten hun nog zeg. Maar goed, kans dat ze op een klein(er) festival belanden is natuurlijk zeer groot.
Of misschien als head op the slope tijdens Dua Lipa: plaats tekort.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.492
2.983
Zou me verbazen mochten ze er niet staan
Waarom eigenlijk? Deze vraag is overigens niet specifiek voor jou bedoeld maar voor de meerdere mensen die speculeren dat Brutus een grote kans maakt.

Ze zijn al bevestigd voor Graspop. Het gebeurt wel vaker dat een band beide festivals aandoet, maar zelfs onder de Belgische acts is het vrij zeldzaam.

In mijn ogen is de kans juist best klein dus dat Brutus ook op Rock Werchter staat.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.017
3.700
Waarom eigenlijk? Deze vraag is overigens niet specifiek voor jou bedoeld maar voor de meerdere mensen die speculeren dat Brutus een grote kans maakt.

Ze zijn al bevestigd voor Graspop. Het gebeurt wel vaker dat een band beide festivals aandoet, maar zelfs onder de Belgische acts is het vrij zeldzaam.

In mijn ogen is de kans juist best klein dus dat Brutus ook op Rock Werchter staat.
Zitten aan de top van hun kunnen, geweldig jaar gehad. Zou voelen als een beloning ofzo. Een mooie spot in de barn. Ze gaan aan nieuw werk schrijven dus kan ook 2025 hoor..
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.164
5.498
Zou me verbazen mochten ze er niet staan
@micvet zit ook wel dicht bij een aantal vuurtjes, dus die zal dat wel correct opgevangen hebben.
In elk geval, vorig jaar met Pkp hebben ze voor de eerste keer een live nation festival gedaan volgens mij, nu ook Graspop. Werchter volgt nog wel eens. Hangt er ook vanaf welke voorwaarden er aan gekoppeld zijn.
Zie vorige jaar naar zwangere Guy en CDD. Ook duidelijke afspraken: enkel werchter en Pkp. Waarschijnlijk voor een stevige cent.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.166
10.492
@micvet zit ook wel dicht bij een aantal vuurtjes, dus die zal dat wel correct opgevangen hebben.
In elk geval, vorig jaar met Pkp hebben ze voor de eerste keer een live nation festival gedaan volgens mij, nu ook Graspop. Werchter volgt nog wel eens. Hangt er ook vanaf welke voorwaarden er aan gekoppeld zijn.
Zie vorige jaar naar zwangere Guy en CDD. Ook duidelijke afspraken: enkel werchter en Pkp. Waarschijnlijk voor een stevige cent.
Ah jullie treffen elkaar volgende week weer op de kerstborrel om mooie plannen te maken hoe jullie ons de komende maanden weer gek kunnen krijgen. Kijk er naaruit!
 

zero

Gouden Tip
18 okt 2018
296
169
Hoe moet je het anders verwoorden als Jambon en De Croo met veel fierheid afkomen met een cheque die door ons wordt betaald?
"De enige week in het jaar dat Belgen een héél klein beetje aan liefdadigheid doen" zou een even goede verwoording kunnen zijn. Het is maar langs welke kant je het bekijkt.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Gebruikers die dit onderwerp bekijken