Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Weet niet of ze al in het overzichtslijstje stonden, maar ik zie de volgende wel doorkomen: Paul Kalkbrenner, Gaslight Anthem, Sofi Tukker (hope not), Tom Odell, The Heavy, Black Honey, Unknown Mortal Orchestra, Nathaniel Rateliff.
Heeft andere reden hoor... Hebben al enorm veel keer in Werchter gespeeld, en zullen er nog staan. Denk niet dat het niet komen van Pearl Jam ons Lenny heeft opgeleverd, dat heeft andere redenen.
Tom Odell is overal tegenwoordig. Herwonnen populariteit, momenteel in top-3 van De Afrekening ook. Vorig jaar op Pukkelpop, Rock Werchter past in het tourschema ... Opschrijven denk ik.
Graag van deze affiche nog op RW: Pear Jam (zal niet gebeuren), Smashing pumpkins (zal niet gebeuren), Garbage (PLEASE), Paul kalkbrenner, The gaslight anthem. Dat is het zowat.
Van Mad Cool zie ik The Gaslight Anthem, Unknown Mortal Orchestra, Tom Odell, Sleaford Mods en Paul Kalkbrenner ook alvast doorkomen. De rest heeft er precies nog maar recent gestaan, staat er al of op een ander festival.