Rock Werchter 2024

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.385
9.133
Ik ben nog altijd team #PJEvenLatenRusten.

Goed dat ze besloten hebben dat Pearl Jam er gewoonweg al te vaak stond, en eens voor wat anders gingen.

Ik had als dat anders ook wel liever iets anders gezien dan Lenny, maar alsnog liever dat dan PJ voor de tigste keer in een veel te korte tijdspanne.
 
  • Leuk
Waarderingen: fiesta en TheGloaming

Shuliv

Randprogramma
6 dec 2023
173
196
Ik ben nog altijd team #PJEvenLatenRusten.

Goed dat ze besloten hebben dat Pearl Jam er gewoonweg al te vaak stond, en eens voor wat anders gingen.

Ik had als dat anders ook wel liever iets anders gezien dan Lenny, maar alsnog liever dat dan PJ voor de tigste keer in een veel te korte tijdspanne.
U hebt gelijk. Ik geef het toe, ook als zware PJ fan...
 
  • Leuk
  • Wow
Waarderingen: Oh Well en mattman

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.698
938
Wacht, dus Mad Cool is gaan lopen met Pearl Jam en Rock Werchter heeft Kravitz moeten binnen halen? Awtch.
Kravitz is nog altijd een grotere headliner dan sommige andere acts die recent op Werchter die plaats hadden. Denk maar aan Imagine Dragons of Mumford and Sons bijvoorbeeld.

Kravitz heeft een behoorlijke legacy en slaagde er ook in om 2x TW Classic te trekken.
Dat kan je niet zeggen van die andere "headliners".

Het enige wat je wel kan opmerken is dat hij mogelijks niet meer relevant is of te oud voor RW. Maar met de backcatalogue die hij onder de arm heeft behoort hij nog steeds tot de grootsten.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.313
4.499
HIn hết GMM thread geen enkele enthousiaste reactie gegeven over die Tom Morello show op GMM. Was blijkbaar erg saai?
Nee hoor, vond het een erg leuk optreden. Maar je merkt wel verschil tussen als RATM nummers worden gespeeld (ruig/feest/springen) of zijn eigen nummers (relaxt/minder bekend).

Een nummer als Interstate 80 vind ik erg goed, maar heeft een andere vibe als killing in the name.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.385
9.133
Kravitz is nog altijd een grotere headliner dan sommige andere acts die recent op Werchter die plaats hadden. Denk maar aan Imagine Dragons of Mumford and Sons bijvoorbeeld.
Sorry, maar ben zo goed als 100% zeker dat zowel Imagine Dragons als Mumford & Sons groter zijn, meer kaarten verschuiven dan Lenny.

Ja, zelfs de vervanger van Stromae dit jaar was groter dan "plan A" (in realiteit Plan E ofzo) van volgend jaar.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.698
938
Sorry, maar ben zo goed als 100% zeker dat zowel Imagine Dragons als Mumford & Sons groter zijn, meer kaarten verschuiven dan Lenny.
Kan mij niet voorstellen dat één van die twee een losstaand dagevent zou kunnen trekken.
Ook al worden zulke events natuurlijk ook altijd 'geholpen' met de undercard die ook sterk is.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.698
938
Akkoord, die zijn vele malen groter
Hahaha, echt niet! 😂😂😂

Edit: wanneer had Kravitz zijn hoogtepunt? In de jaren negentig.
Schrijf maar op: binnen 30 jaar is er geen enkele song van Imagine Dragons die dan nog overleeft bij het grote publiek. Uitgezonderd bij de fans misschien.
 
  • Leuk
Waarderingen: musicislife

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.385
9.133
Kan mij niet voorstellen dat één van die twee een losstaand dagevent zou kunnen trekken.
Ook al worden zulke events natuurlijk ook altijd 'geholpen' met de undercard die ook sterk is.
Dat je dat zelfs denkt, Slyke. Een Imagine Dragons is toch vele malen groter dan Lenny?

Met alle respect voor Lenny hoor.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.698
938
Dat je dat zelfs denkt, Slyke. Een Imagine Dragons is toch vele malen groter dan Lenny?
Vind het zelfs grappig te lezen dat IM nog maar op dezelfde hoogte zou staan qua legacy als Imagine Dragons.
Wat niet wegneemt dat je het goed of niet goed mag vinden natuurlijk...
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.015
6.421
Kravitz is nog altijd een grotere headliner dan sommige andere acts die recent op Werchter die plaats hadden. Denk maar aan Imagine Dragons of Mumford and Sons bijvoorbeeld.
Denk dat hier al genoeg is aangehaald dat Kravitz niet meer zo populair is, en zelfs in z'n hayday stond ie niet als absolute headliner geprogrammeerd.
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.765
2.470
Schrijf maar op: binnen 30 jaar is er geen enkele song van Imagine Dragons die dan nog overleeft bij het grote publiek. Uitgezonderd bij de fans misschien.
Zelfs als dit zo zou zijn, doet dit toch niets terzake qua populariteit en ticketverkoop nu?
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
880
353
Hahaha, echt niet! 😂😂😂

Edit: wanneer had Kravitz zijn hoogtepunt? In de jaren negentig.
Schrijf maar op: binnen 30 jaar is er geen enkele song van Imagine Dragons die dan nog overleeft bij het grote publiek. Uitgezonderd bij de fans misschien.
Lenny stond op pinkpop 2019 achter The Cure en Armin van buuren terwijl in het zelfde weekend mumford and sons headliner was.
Lenny is gewoon niet meer groot en het is echt een zwakke headliner maar de rest van het weekend maakt het wel goed
 

dann

Gouden Tip
3 jan 2018
327
250
Vind het zelfs grappig te lezen dat IM nog maar op dezelfde hoogte zou staan qua legacy als Imagine Dragons.
Wat niet wegneemt dat je het goed of niet goed mag vinden natuurlijk...
Ik denk dat de insteek ook eerder populariteit in 2024 in plaats van legacy dient te zijn als je kaartjes moet verkopen
 

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.512
2.025
Legacy is een factor om Bospop/Suikerrock etc te verkopen en niet voor Werchter he.
Legacy acts zijn zeker welkom maar zouden daar op een aanvaardbare spot moeten staan, voor Lenny lijkt me dit echt max als voorlaatste van de dag.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.635
7.753
HIn hết GMM thread geen enkele enthousiaste reactie gegeven over die Tom Morello show op GMM. Was blijkbaar erg saai?
Onze grote donderdag meeting was tijdens Tom Morello, dus bijna niemand heeft die show fatsoenlijk kunnen beoordelen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken