Rock Werchter 2024

Kachelle

Gouden Tip
12 feb 2016
406
90
Crazy dat de zondag uitverkocht is. Ongezien. Nog nooit gebeurd dacht ik dat een dag de dag zelf uitverkocht.
Of zelf voor nieuwjaar?
Weet iemand wat de vorige snelst verkochte dag was? :)
 

daejim

Playlistbediener
15 nov 2018
39
9
Wij nu toch ook sneller dan normaal combi's gekocht.
Ik merk teveel mensen op die al vervroegd combi's kopen voor het duo Foo en Dua.
 

Puzzles

Randprogramma
20 jan 2016
108
40
Idem hier, onze vriendengroep + een andere groep wiens paden we soms kruisen hebben vandaag ook vervroegd combi's besteld.. Wel wel wel, ze slagen er toch weer in, zo blijven we telkens de prijsstijgingen dulden 😅
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.004
8.656
Vorig jaar verkocht die zondag ook enorm vlot en was deze toch enorm stacked 🤷‍♂️
Ja, geen idee waarom maar ik heb een heel slecht gevoel bij dit jaar. Maar hoop dat ik het mis heb en het volledig goed komt. Op Hellfest staat er bijvoorbeeld een QOTSA tussen Foos en Royal Blood. En die zijn elk jaar standaard instant uitverkocht. Royal Blood zijn anno 2024 echt een heel kleine sub je zijn voor een festival als RW.
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.177
1.642
Laat ons eerlijk zijn...we zeuren graag hier, maar commercieel gezien is het nu al een aanlokkelijk programma met best wat namen die volk op de been brengen.

De Foo's zitten voor mij ook in die categorie Rammstein - Springsteen- Metallica die veel dertigers en veertigers verleid om 135 Euro voor een dagticket te betalen.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.267
3.843
Van alles wat ik ervan gezien heb lijken me dat verschrikkelijke festivals, of toch niet m’n ding. Jij al geweest?
Les Ardentes de laatste keer 2018. Andere locatie nu en ook veel minder diversiteit qua muziek. Desalniettemin een erg fijn festival qua sfeer en vooral een top sociaal gebeuren. Dour 5 keer geweest, laatste keer 2009 alweer. Was toen een heerlijke vrijstaat, maar wel echt bizar veel druggebruik en zwaar dronkenschap. Een beetje 2 gezichten. Weet niet of dat nog steeds zo is.
 
  • Leuk
Waarderingen: koekroeck

Gebruikers die dit onderwerp bekijken