Rock Werchter 2024

Fonske122

Gouden Tip
16 jan 2014
379
56
Zo, regeling met de vrouw afgesproken.

Als de eerste naam zometeen voor Pinkpop wat meevalt, dan doen we combo Pinkpop deze zomer. Zoniet, dan ga ik sws combo Werchter en zij al zeker een dagticketje de vrijdag. Mogelijks gaat ze ook combo, maar ze durft nu nog niet te zeggen of ze de trouw de zondag van haar vriendin gaat skippen of niet.

Fair deal? 😅
Wanneer komt pinkpop?
 

Fonske122

Gouden Tip
16 jan 2014
379
56
Voor de eerste keer sinds 2005 zal ik alleen met de vriendin (moeten) gaan. De leeftijd, kinderen, te hoge prijzen,... doen mijn vaste kliek afhaken.
Sowieso opnieuw aanwezig met combi. Want de namen die er nu al zijn, zijn voor mij meer dan prima! Dit verraad ook mijn leeftijdscategorie.
Enkel nog aan het praktiseren nu hoe we de overnachtingen gaan doen. Wij nemen steeds de MySpace maar die feestjes gaan uiteraard niet meer hetzelfde zijn. Hopelijk zijn deze niet te snel uitverkocht dan.
Heb hetzelfde gevoel als u vrienden. Op zich heel veel bands die ik wel zou willen zien. Maar ook veel die ik al gezien heb.

Waar ik vroeger dacht lenny k, sum 41, yungblud, foos. Verkocht! Vind ik het nu toch wa te duur voor wat er staat.

Zeg nog niet direct nee. Ma wacht liever nog een beetje af
 

Novis95

Campingartiest
11 mei 2023
82
205
Phil Selway hint dus op terugkeer van Radiohead. Zal het kunnen?
Ze zullen eerst gaan touren met The Smile en daarna pas na gaan denken over een nieuw album. Ik zie ze niet voor '25 (en denk eerder '26) een tour starten met RH.
 

Pommer

Randprogramma
21 sep 2023
146
165
Ticket voor The Resort binnen, natuurlijk wel erg prijzig, maar is me vorig jaar erg goed bevallen! Weekendticket komt ergens de komende maanden wel, die zullen voorlopig nog niet uitverkocht geraken.

Kom maar door met die nieuwe namen.
 

gav

Playlistbediener
30 nov 2023
7
13
Combo tickets and camping booked🤘🏻Can’t wait to start collecting those empties 😂🤘🏻
 

rricken

Gouden Tip
4 aug 2017
404
249
Voor het eerst in lange tijd gaan we met de groep niet naar Werchter afreizen. We hebben besloten om naar DTRH te gaan. Het voelt wel een beetje onwennig, maar DTRH wordt ongetwijfeld een mooi feestje. Mocht blijken dat LCD en Jungle straks een mooie Barn spot krijgen, dan volgt er wel een klein flipmomentje hoor 🥺.
 

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
284
190
Dour inderdaad ook nog;

Bicep
Chase & Status
James Blake

En nog een zwik namen, maar deze zouden net zo goed op Werchter hebben gekunnen. Nu dus out lijkt me
 

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken