Rock Werchter 2024

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.179
1.646
Zouden ook prima boven Lenny kunnen staan.
En het ging me meer om wat leukere namen dan Kol en Sam Smith.

Snap ik. Je hebt gelijk dat een SOAD of Stromae toffer zou zijn, maar het zit er helaas niet in. Serj en zijn maatjes gaan nog steeds nergens heen, buiten die ene show in Vegas en Stromae verwacht ik ook helaas niet snel terug op een groot podium. Zeker nu LiveNation ook communiceert dat Kravitz afsluit zou ik al tevreden zijn met een Kings of Leon of misschien zelfs een Within Temptation.
 

Vicarious

Gouden Tip
10 jul 2022
283
179
Zoals hier al eerder vermeld..Lenny was vermoedelijk weer sub echter door het afhaken van de oorspronkelijke headliner is Lenny doorgeschoven. Noodverbandje dus.
Goed ja, of het nu hun 1ste keuze wordt of hun 9de keuze, de prijst blijft natuurlijk dezelfde
 

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
285
193
Biffy Clyro.. 🤔 might fancy it.. talk of 10 year Opposite anniversary gigs..
Goodband, however they never seem to get more fans in Belgium/Netherlands . I would like them to come over, best around late afternoon/early evening @ main, Or later in ClubC/The Barn, that would be great!
 

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
285
193
Pinkpop gaat trouwens ook wat aankondigen, de website e.d. zijn aangepast; stay tuned.

Misschien een gezamenlijke aankondiging nog ? bv voor Pinkpop een headliner en voor Rockwerchter een co-head??
 
  • Leuk
Waarderingen: jova

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
285
193
Snap ik. Je hebt gelijk dat een SOAD of Stromae toffer zou zijn, maar het zit er helaas niet in. Serj en zijn maatjes gaan nog steeds nergens heen, buiten die ene show in Vegas en Stromae verwacht ik ook helaas niet snel terug op een groot podium. Zeker nu LiveNation ook communiceert dat Kravitz afsluit zou ik al tevreden zijn met een Kings of Leon of misschien zelfs een Within Temptation.
Jusit, die laatste 2 namen. Ik weet dat Within Temptation ook vaak op de kleinere festivals staan. Maar als het over live-perfomance gaat; Goede band!
Als ook Avril , Sum41 en weet ik het wat kunnen, dan Within Temptation zeker ook. Mooi voor de Foo's. Die plek hebben ze wel verdiend als Lenny ook headliner is. Want zijn ze minder dan Royal Blood, dat denk ik niet. Minder relevant? Nouja kijk naar Lenny...
 

musicislife

Randprogramma
15 dec 2022
143
127
Voor de eerste keer sinds 2005 zal ik alleen met de vriendin (moeten) gaan. De leeftijd, kinderen, te hoge prijzen,... doen mijn vaste kliek afhaken.
Sowieso opnieuw aanwezig met combi. Want de namen die er nu al zijn, zijn voor mij meer dan prima! Dit verraad ook mijn leeftijdscategorie.
Enkel nog aan het praktiseren nu hoe we de overnachtingen gaan doen. Wij nemen steeds de MySpace maar die feestjes gaan uiteraard niet meer hetzelfde zijn. Hopelijk zijn deze niet te snel uitverkocht dan.
 
  • Leuk
Waarderingen: appelschil

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.673
To be fair...zet nog een Sam Smith of Kings of Leon voor Lenny Kravitz en het ziet er al een heel stuk boeiender uit.
Dat zijn beide namen die je in een normaal leven boven Lenny zou zetten toch, niet ervoor. Lenny is tegenwoordig iemand die in Vorst zou spelen.
 

MadMandra27

Dagopener
23 aug 2022
743
970
Zo, regeling met de vrouw afgesproken.

Als de eerste naam zometeen voor Pinkpop wat meevalt, dan doen we combo Pinkpop deze zomer. Zoniet, dan ga ik sws combo Werchter en zij al zeker een dagticketje de vrijdag. Mogelijks gaat ze ook combo, maar ze durft nu nog niet te zeggen of ze de trouw de zondag van haar vriendin gaat skippen of niet.

Fair deal? 😅
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken