Rock Werchter 2024

MadMandra27

Dagopener
23 aug 2022
696
916
Effe gecheckt en ken wel 10 nummers van hem die ik bijna helemaal kan meezingen. Een beetje een boeking zoals RHCP van vorig jaar: heb respect voor hen, zal het laidback wel wat meepikken als ik ga, maar hoop vooral dat het niet teveel budget voor andere groepen inneemt šŸ¤­
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.162
4.292
Weet niet wie het bericht op de festileaks homepage heeft geplaatst, maar Lenny stond in 2015 ook als headliner op de MainStage.

Beetje raar dat festileaks het principe van coheadliner niet snapt.
 
Laatst bewerkt:

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.937
8.578
Effe gecheckt en ken wel 10 nummers van hem die ik bijna helemaal kan meezingen. Een beetje een boeking zoals RHCP van vorig jaar: heb respect voor hen, zal het laidback wel wat meepikken als ik ga, maar hoop vooral dat het niet teveel budget voor andere groepen inneemt šŸ¤­
Probleem is: dit is dus de grote afsluiter van je eerste dag. De eerste keer dat RW een headliner deelt met Bospop?
 

pigital

Dagopener
15 okt 2018
712
643
Voor iemand die nooit naar Rock Werchter gaat, is dit toch gewoon een zeer strakke bovenkant qua headliners?

Foo Fighters, Lenny Kravitz, Maneskin en Dua Lipa; het is dat ik al te veel festival opties heb dit jaar, maar voor een rock fan is dit toch gewoon zeer goed?
Zelf voor iemand die jaren lang gaat hoeven we niet te klagen. Daar gaan sowieso nog dingen bijkomen maar elke headliner tot dusver is gewoon een nieuwe naam die er al even niet meer (of nog nooit) op die positie gestaan heeft. Ik ben tevreden!
 

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
284
190
Ik verwacht nog een flinke stevige lading in de undercard , anders overweeg ik enkel een zondagticket te halen. En een weekend LiveisLive misschien voor de afwisseling. Daar kan de 3e headliner misschien wel spannender zijn dan hier

De headliners zijn maar 4-8 namen van de 100. Maar voor mij hoef ik slechts de Foo's te zien.
Dua Lipa ,graag als er niks spannends tegenover staat.
enny; vorige keer saai, mooie naam voor vroege avond.
Maneskin; bij gebrek aan beter blijf ik wel plakken.

Dat trekt mij nog niet over de streep. Gelukkig op Werchter vaak nog een paar maanden tijd om een combi-ticket te kopen.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.162
4.292
maar headliner of sub? Want bij Stormzy zeiden ze ook van he will be headlining the Main Stage terwijl Stromae er nog achter kwam
Als headliner.
Maar Werchter werkt op sommige dagen met coheadliners. Twee namen bovenaan het affiche die beiden anderhalf uur of langer spelen. Dus hopelijk komt er nog een coheadliner bij.
 
  • Wow
  • Leuk
Waarderingen: Knightofmuser en b_lars

Nxs_

Randprogramma
21 aug 2017
194
138
Zelf voor iemand die jaren lang gaat hoeven we niet te klagen. Daar gaan sowieso nog dingen bijkomen maar elke headliner tot dusver is gewoon een nieuwe naam die er al even niet meer (of nog nooit) op die positie gestaan heeft. Ik ben tevreden!
Mee eens, en eerlijk is eerlijk; als dit forum negatief is is het meestal een goede boeking voor de kaartverkoop ;)
 

MadMandra27

Dagopener
23 aug 2022
696
916
OkƩ, nu de eerste ontgoocheling wat weg is kan ik zeker leven met deze boeking. Een goede co en/of alternatief in de tenten is wel nog een noodzaak, maar Lenny staat daar wel met een reden.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.400
1.907
Misschien beter dagticketjes voor zaterdag en zondag aanschaffen. Daar staan voorlopig wel Werchterse headliners.
Ik hoop dat er iets zal bijkomen voor donderdag/vrijdag maar vrees van niet.
 

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
404
531
Misschien beter dagticketjes voor zaterdag en zondag aanschaffen. Daar staan voorlopig wel Werchterse headliners.
Ik hoop dat er iets zal bijkomen voor donderdag/vrijdag maar vrees van niet.
Donderdag nog 24 acts te gaan, vrijdag nog 20 acts te gaan. Houd hoop :)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.937
8.578
Mee eens, en eerlijk is eerlijk; als dit forum negatief is is het meestal een goede boeking voor de kaartverkoop ;)
Ach, letterlijk iedereen is positief over de Foo Fighters en ik denk niet dat die naam kwaad doet aan de ticketverkoop.
 

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
284
190
Als headliner.
Maar Werchter werkt op sommige dagen met coheadliners. Twee namen bovenaan het affiche die beiden anderhalf uur of langer spelen. Dus hopelijk komt er nog een coheadliner bij.
Precies. Dat moet haast wel. Zeker op de donderdag die het lastigste verkoopt.

Zie het nieuws van Graspop. Daar zijn de donderdagtickets al uitverkocht. Hoe? Vanwege Tool, een band waar ze daar al jaren om schreeuwen. En het trouwe publiek koopt gretig kaarten.
Ik zie Lenny nog niet de helft van de kaarten schuiven.

Hier moet gewoon nog een deftige naam achter komen.
 

TheGloaming

Gouden Tip
9 apr 2022
464
352
Denk niet alleen Pearl jam en snappen we ook ineens waarom het zo lang duurt voor Pinkpop.

Remember affiche Download en de bijhorende uitleg.
Nou ja.

Ik blijf erbij: Lenny Kravitz is een betere boeking dan de zoveelste keer PJ. Zelf al ga ik geen combi, is dit gewoon beter dan herhaling op een festival als RW. Al snap ik dat andere mensen dit anders zien.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken