Rock Werchter 2024

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Ze weten bij RW toch al te goed dat Lenny geen verkoop kanon meer is?

Nee ik weet geen details. Maar er zullen zaken niet zijn doorgegaan. Nogmaals, zie maar naar Pinkpop. Benieuwd waar oa Mad Cool enzo nog mee afkomen.
 
  • Leuk
Waarderingen: swissepfan en Joslittel

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
409
544
In de tussentijd heeft Roskilde 23 nieuwe namen bekend gemaakt. Als nieuwe headliners Aurora (dit jaar nog op RW) en Skrillex (wordt nu een serieuze kandidaat voor RW).
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.731
1.896
Ze weten bij RW toch al te goed dat Lenny geen verkoop kanon meer is?

Nee ik weet geen details. Maar er zullen zaken niet zijn doorgegaan. Nogmaals, zie maar naar Pinkpop. Benieuwd waar oa Mad Cool enzo nog mee afkomen.
Ik had geprobeerd om Lenny te zetten op Werchter Classic en McCartney headliner te maken op RW..... Maar zal wel geen optie geweest zijn...
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Ik had geprobeerd om Lenny te zetten op Werchter Classic en McCartney headliner te maken op RW..... Maar zal wel geen optie geweest zijn...
Maar neen. Feit dat het zo stil blijft rond boutique en classic is veelzeggend.
 
  • Wow
Waarderingen: PJ

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.031
8.674
Ach, headliners. Dit jaar op donderdag en vrijdag vrijwel niets van de headliners gezien en toch twee topdagen gehad.
Ik had dat ook, want een heel vette undercard. Maar heb alle 4 de headliners maar een stuk gezien en moet zeggen dat het toch prettig is om een tweetal headliners echt te willen meepikken. Nu zou dat bij mij alleen Dua Lipa en misschien ook de Foos zijn.
 

GertjanM

Nieuw lid
1 jul 2022
3
0
Ze weten bij RW toch al te goed dat Lenny geen verkoop kanon meer is?

Nee ik weet geen details. Maar er zullen zaken niet zijn doorgegaan. Nogmaals, zie maar naar Pinkpop. Benieuwd waar oa Mad Cool enzo nog mee afkomen.
Dat eerste zeker en vast! Maar zijn we zeker dat Pearl Jam of een andere co-headliner ernaast uitgesloten is? Misschien staat er iemand naast/na die nog niet bekend mag gemaakt worden?
 

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
697
483
Ze weten bij RW toch al te goed dat Lenny geen verkoop kanon meer is?

Nee ik weet geen details. Maar er zullen zaken niet zijn doorgegaan. Nogmaals, zie maar naar Pinkpop. Benieuwd waar oa Mad Cool enzo nog mee afkomen.

Sam Smith onder Lenny en een populaire dance act erna? Gaat dan wel alle kanten op maar zou wel bij diverse groepen kaarten kunnen schuiven natuurlijk. Nu goed, Lenny is verre van een slechte artiest en eigenlijk is het allemaal klagen op hoog niveau.

We kunnen in ieder geval niet meer zeggen dat de line-up voorspelbaar was dit jaar. 😅
 

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
315
263
Poeh, hier had ik toch wel meer van verwacht. Na jaren niet geweest te zijn zaten ik en m'n vriendin toch weer te twijfelen om te gaan.. De opties zijn weer open!
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Dat eerste zeker en vast! Maar zijn we zeker dat Pearl Jam of een andere co-headliner ernaast uitgesloten is? Misschien staat er iemand naast/na die nog niet bekend mag gemaakt worden?
Geen idee. Maar ik begrijp het pakketje van dinsdag nu wel beter.
 
  • Leuk
Waarderingen: Kilero

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Sam Smith onder Lenny en een populaire dance act erna? Gaat dan wel alle kanten op maar zou wel bij diverse groepen kaarten kunnen schuiven natuurlijk. Nu goed, Lenny is verre van een slechte artiest en eigenlijk is het allemaal klagen op hoog niveau.

We kunnen in ieder geval niet meer zeggen dat de line-up voorspelbaar was dit jaar. 😅
Er kan nog veel lijkt me. Maar ze gaan er nog wat moeten rond bouwen om die donderdag wat tickets te kunnen verkopen.
 
  • Leuk
Waarderingen: swissepfan

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.790
3.746
Maneskin én Lenny als headliners.. poeh.

Daarnaast hoef ik Foo Fighters niet per se te zien.

Dit schiet niet op
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.731
1.896
Goed mogelijk dus dat Pearl Jam tourt in 2025 door Europa en anders wijken ze van hun patroon af en doen ze volgend jaar indoor.....?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken