Rock Werchter 2024

Nielso

Playlistbediener
11 mei 2022
28
24
Interpol tourt met smashing pumpkins. Zullen wel mee gaan naar live is live ipv herhaling op RW.
 
  • Leuk
Waarderingen: ChrisV

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
698
636
Dus met andere woorden ook geen TW Classic meer?
Dus alle artiesten die geboekt worden door Greenhouse kunnen nooit op een Werchter festival staan? Klopt dat?

Dus ook bijvoorbeeld Elton John die hier vorig jaar geopperd werd, kon er dus sowieso niet staan dan?
Sinds de Rolling Stones in Brussel moeten we daar voorlopig niet meer te veel van verwachten.
 

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
285
193
Op dit moment weer een grote gekte om aan kaarten te geraken voor de Zwarte Cross.

Geweldig festival . Ik heb vele jaren de combi zwarte cross-werchter gedaan. Elke zomer eerst werchter met geweldige muziek, daarna ontzettend veel plezier en gekkigheid met wat leuke namen .

Daar staan ook altijd wat toffe namen voor werchter-dagopvulling. Ben benieuwd of ze ook al snel een paar namen droppen.
Ruim 200.000 kaarten en let maar op dat het uitverkoop zonder moeite! Kaliber Flogging Molly is daar headliner. Een aantal jaar geleden nog de Bloodhound Gang gezien haha.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lion en Nikfestilover

Bob105

Support act
18 jun 2021
807
1.004
Op dit moment weer een grote gekte om aan kaarten te geraken voor de Zwarte Cross.

Geweldig festival . Ik heb vele jaren de combi zwarte cross-werchter gedaan. Elke zomer eerst werchter met geweldige muziek, daarna ontzettend veel plezier en gekkigheid met wat leuke namen .

Daar staan ook altijd wat toffe namen voor werchter-dagopvulling. Ben benieuwd of ze ook al snel een paar namen droppen.
Ruim 200.000 kaarten en let maar op dat het uitverkoop zonder moeite! Kaliber Flogging Molly is daar headliner. Een aantal jaar geleden nog de Bloodhound Gang gezien haha.
De meesten komen daar natuurlijk ook niet voor de kwalitatief sterke namen...hoewel er elk jaar wel een handjevol aardige acts staan.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Een aantal jaren geleden stond 2 Many Dj's - Radio Soulwax dacht ik ook als dance afsluiter op Main.
Was een waanzinnig feestje.
Mag direct opnieuw van mij.
Laatste keer 2016 op Pukkelpop? Of ben ik fout.
Er is wel een tijdje geweest dat 2 many dj’s door onze strot werden geduwd haha.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.263
3.837
Hi all, ik heb de discussie over Sam Smith verplaatst naar een nieuw topic:


Voor hier graag de focus weer op Rock Werchter!
Het bericht van pigital over Sam Smith hoort hier gewoon thuis. Had totaal niet te maken met de eerdere discussie.
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken