Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dus met andere woorden ook geen TW Classic meer?
Dus alle artiesten die geboekt worden door Greenhouse kunnen nooit op een Werchter festival staan? Klopt dat?
Dus ook bijvoorbeeld Elton John die hier vorig jaar geopperd werd, kon er dus sowieso niet staan dan?
Op dit moment weer een grote gekte om aan kaarten te geraken voor de Zwarte Cross.
Geweldig festival . Ik heb vele jaren de combi zwarte cross-werchter gedaan. Elke zomer eerst werchter met geweldige muziek, daarna ontzettend veel plezier en gekkigheid met wat leuke namen .
Daar staan ook altijd wat toffe namen voor werchter-dagopvulling. Ben benieuwd of ze ook al snel een paar namen droppen.
Ruim 200.000 kaarten en let maar op dat het uitverkoop zonder moeite! Kaliber Flogging Molly is daar headliner. Een aantal jaar geleden nog de Bloodhound Gang gezien haha.
Een aantal jaren geleden stond 2 Many Dj's - Radio Soulwax dacht ik ook als dance afsluiter op Main.
Was een waanzinnig feestje.
Mag direct opnieuw van mij.
Op dit moment weer een grote gekte om aan kaarten te geraken voor de Zwarte Cross.
Geweldig festival . Ik heb vele jaren de combi zwarte cross-werchter gedaan. Elke zomer eerst werchter met geweldige muziek, daarna ontzettend veel plezier en gekkigheid met wat leuke namen .
Daar staan ook altijd wat toffe namen voor werchter-dagopvulling. Ben benieuwd of ze ook al snel een paar namen droppen.
Ruim 200.000 kaarten en let maar op dat het uitverkoop zonder moeite! Kaliber Flogging Molly is daar headliner. Een aantal jaar geleden nog de Bloodhound Gang gezien haha.
Een aantal jaren geleden stond 2 Many Dj's - Radio Soulwax dacht ik ook als dance afsluiter op Main.
Was een waanzinnig feestje.
Mag direct opnieuw van mij.
Helaas zitten er gaten in dat schema. Nog zo'n feestje met allemaal dat super overdreven gedoe zoals Lil Nas X heb ik echt geen zin in (hoewel ik goed heb gelachen bij Lil Nas X). Bovendien krijg je dan toch wel een heel poppy / commerciële bovenkant? Sam Smith - Maneskin - Dua Lipa...