Rock Werchter 2024

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Is er over Werchter gepraat? Of was hij gewoon algemeen bezig?
Het ging over pukkelpop en dat ze eindelijk zo’n kans kregen, maar dat er geen vervolg zal komen omdat ze onder greenhouse zitten en livenation hun dus niet wilt boeken.
 
  • Leuk
Waarderingen: slyke

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.297
3.895
Clouseau staat wel op Pop on Top eind mei in Valkenburg. Doen blijkbaar (kleine braderie) festivals.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.644
897
Het ging over pukkelpop en dat ze eindelijk zo’n kans kregen, maar dat er geen vervolg zal komen omdat ze onder greenhouse zitten en livenation hun dus niet wilt boeken.
Dus met andere woorden ook geen TW Classic meer?
Dus alle artiesten die geboekt worden door Greenhouse kunnen nooit op een Werchter festival staan? Klopt dat?

Dus ook bijvoorbeeld Elton John die hier vorig jaar geopperd werd, kon er dus sowieso niet staan dan?
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.644
897
Clouseau staat wel op Pop on Top eind mei in Valkenburg. Doen blijkbaar (kleine braderie) festivals.
In Nederland zijn die niet zo groot meer - of op z'n minst, zijn ze terug aan het opbouwen.

In België meer ook niveau Suikerrock en Lokerse.
Maar ik vermoed wel dat hun Sportpaleis concerten terug een lange reeks worden.
En dat zou ook meer dan terecht zijn, gezien die producties daar van hen altijd wereldklasse waren.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.183
1.660
Wel nog geen Europese datum bekend, toch?

Nee, ze teasen een aankondiging van hun zomertour de komende dagen. Als ze weer een rondje Europese festivals doen, dan staan ze vast in Belgie weer. Alleen kunnen die even makkelijk op Live /S Live of Suikerrock staan als headliner als op de main van Werchter in de vooravond.
 

Thieske

Gouden Tip
23 feb 2023
379
302
Bicep is aan nieuw materiaal bezig en zou volgend voorjaar een nieuw album uitbrengen. Enorm populair hier.
Kenya Grace aangekondigd voor Nos Alive, ook grote kanshebber.
Ik heb beide dit jaar gezien en hoop zo enorm dat ik ze weer kan zien komend jaar!
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.183
1.660
Nou, als je alleen al naar de namen van die europese festivals kijkt lijkt het mij sterk dat hij headliner zou zijn op rw. In de Barn oké...

Opnieuw de gebruikelijke onderschatting die je vaker op dit forum ziet. Staar je niet blind op de spots die ze aangenomen hebben in Noorwegen, wat telt is hier in onze contreien.

Je moet dus kijken naar wat recente nummers hier gedaan hebben, de hit die bvb een Unholy was en het feit dat ze in mei het Sportpaleis op een haar na uitverkochten.

De Barn? No f****ng way, daar gaan ze zich na Editors vorig jaar echt niet meer aan wagen met een artiest van dat kaliber.

Als Sam Smith er staat, en dat blijft een als, dan is dat niet lager dan net onder de afsluiter.
 
  • Leuk
Waarderingen: Chiel

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.332
6.550
Exact deze discussie is ook in het Pinkpop forum gevoerd. Ik stel dan ook voor om hem nu hier af te sluiten, want het heeft op de eerste plek niks met Rock Werchter te maken. Sam Smith is niet aangekondigd, wel een kanshebber.

Mocht het er verder nog over gaan, dan open ik een apart topic te openen om daar de discussie door te voeren. De vorige berichten neem ik dan mee.
 
  • Leuk
Waarderingen: Yannick en Mark's Kal

pigital

Dagopener
15 okt 2018
716
646
Sam Smith heeft een top Tiny desk concert gegeven. Voor de mensen die minder van over the top full concert experience zijn: zeker checken!
 
  • Leuk
Waarderingen: Chiel

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Bicep is aan nieuw materiaal bezig en zou volgend voorjaar een nieuw album uitbrengen. Enorm populair hier.
Kenya Grace aangekondigd voor Nos Alive, ook grote kanshebber.
Bicep live was top vorig jaar. Heb mij daar eigenlijk beter geamuseerd dan bij Fred again dit jaar.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.332
6.550
Hi all, ik heb de discussie over Sam Smith verplaatst naar een nieuw topic:


Voor hier graag de focus weer op Rock Werchter!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken