Rock Werchter 2024

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.867
2.663
Geen idee wat KoL daartussen doet, maar gelukkig zijn er toch maar vier dagen... ;-) Die andere vier laten mij op 2 december om 10:00 meteen een kaartje kopen,
Oké live niet altijd even leuk om naar te kijken, maar spelen wel altijd gewoon hun show en hebben natuurlijk wel nog een hoop geweldige nummers. Zet die in de Barn en van overtuigd dat dat ook een heerlijke show kan worden.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.127
773
Oké live niet altijd even leuk om naar te kijken, maar spelen wel altijd gewoon hun show en hebben natuurlijk wel nog een hoop geweldige nummers. Zet die in de Barn en van overtuigd dat dat ook een heerlijke show kan worden.
Je hebt volkomen gelijk hoor. Ik was ook nooit helemaal mee met de mensen die hun live optredens saai vonden, hebben (inmiddels wel wat lang geleden) een paar toffe platen gemaakt. Anno 2023 hoef ik ze geloof ik niet meer te zien, met die laatste paar albums op zak.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.459
699
Oké live niet altijd even leuk om naar te kijken, maar spelen wel altijd gewoon hun show en hebben natuurlijk wel nog een hoop geweldige nummers. Zet die in de Barn en van overtuigd dat dat ook een heerlijke show kan worden.
Alleen ben ik er niet van overtuigd dat hun ego's vrede nemen met een tweede podium.
 

swissepfan

Support act
7 dec 2022
877
762
Khruangbin in de buurt !
Leuk voor in de namiddag in het zonnetje zoals op Boutique vorig jaar.

Ik zie Greta Van Fleet ook nog eindigen voor Maneskin. Twee jonge rockbands boven op één dag. Of zou dat te veel van het goede zijn?
Met de zegetocht van alle andere Eurosong-fenomenen in de Belgische concertzalen dezer dagen (Loreen, Käärijä, Dadi Freyr, S10, GO_A...) verwacht ik toch een aantal daarvan ook op de affiche van Werchter te zien volgend jaar. Zeker Dadi Freyr en S10 zou meer dan terecht zijn.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.773
9.723
Twee jonge rockbands boven op één dag. Of zou dat te veel van het goede zijn?
Te weinig van het goede, haha.

Wel ook een heel grappige combo, Maneskin en Greta. De 'we spelen van rockertje' avond. De verkleedtrommel kunnen ze delen dan, gekke sjaaltjes, hoge laarzen, stoere kettingen. Nog wat posen in de spiegel voor ze opgaan. Een beetje de avatars van Guitar Hero vroeger. Misschien moeten we er The Darkness dan voor zetten.
 

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.075
1.370
Te weinig van het goede, haha.

Wel ook een heel grappige combo, Maneskin en Greta. De 'we spelen van rockertje' avond. De verkleedtrommel kunnen ze delen dan, gekke sjaaltjes, hoge laarzen, stoere kettingen. Nog wat posen in de spiegel voor ze opgaan. Een beetje de avatars van Guitar Hero vroeger. Misschien moeten we er The Darkness dan voor zetten.
1700046080557.jpeg
 

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
1.020
1.014
Te weinig van het goede, haha.

Wel ook een heel grappige combo, Maneskin en Greta. De 'we spelen van rockertje' avond. De verkleedtrommel kunnen ze delen dan, gekke sjaaltjes, hoge laarzen, stoere kettingen. Nog wat posen in de spiegel voor ze opgaan. Een beetje de avatars van Guitar Hero vroeger. Misschien moeten we er The Darkness dan voor zetten.
Lordi zal ook wel kunnen zeker?🤣
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.812
1.026
Vind de headliners tot nu toe eigenlijk wel prima. Drie op drie voor acts die ik wel zou willen zien de mainstage afsluiten, het is al enkele jaren héél anders geweest met 1 à 2 op 8....
Idem.
Drie namen die ik echt wil zien itt vorig jaar waarbij ik elke headliner al x keer gezien had en waarbij enkel de RHCP een degelijk concert afleverden.

Direct headliner voor Måneskin is wel hoog gegrepen. Als ze hier falen, dan kan het snel terug bergaf gaan.
 

jova

Playlistbediener
24 jan 2018
35
61
De algemene tendens op Instagram is teleurstelling. Zelf ben ik enorm blij met de FF en Maneskin (maar niet als headliner). Daarom mag naast Dua Lipa voor mij Turnstile in de Barn staan en hopelijk op Vrijdag nog groepen zoals Idles, Smashing Pumpkins,Greenday,Tool (wel op GMM) of Nothing But Thieves. Ik wacht de headliner voor Donderdag nog af , maar hopelijk nu een echte headliner ....
 
  • Leuk
Waarderingen: Ouwe Rockert

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.773
9.723
Maar even los van de muziek: het feit dat Maneskin een jongere headliner is, is dan wel weer tof. Ik hoef er niet heen, maar het totaalplaatje ziet er dan wel weer frisser uit dan wat we van ze gewend zijn. Toch een groot verschil met vorig jaar, toen we nog maar eens Muse, AM en RHCP voorgeschoteld kregen. En sowieso kudos voor Foos en Dua Lipa, twee van de grootste namen die je volgend seizoen kan boeken voor je festival.

Heel benieuwd wie de donderdagheadliner wordt, toch wel het moeilijkste slot om in te vullen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken