Rock Werchter 2024

Dietera.

Playlistbediener
3 jun 2017
9
9
The National was dus gewoon beschikbaar tijdens RW. Smaakt nog zuurder nu.

Hopelijk doen ze BKS.
Klopt! Al is dit gewoon een machtsstrijd tussen FKPScorpio & Live Nation.
The National zitten sinds een paar jaar onder FKP; vandaar we ze jammer genoeg ook alleen maar op hun events (Live is Live) zullen zien.
Ik had ze ook liever gezien op Werchter, of als ik eerlijk mag zijn in een zaal.
De kans lijkt me onbestaand of gewoon nihil als ze nog een op eens Live Nation event zullen staan, zolang ze onder FKP zitten.
 

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
780
725
Clouseau in het Sportpaleis zou niet echt een stunt zijn natuurlijk, dat hebben ze al zoveel gedaan. 😅
Zelfs hallucinant veel, laatst een artikel gelezen, 124 keer! En Milk Inc op tweede plaats met 24 keer. Als ge 124 keer sportpaleis uitverkoopt, zijt ge toch headliner op Werchter?😬
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.409
1.914
Als RW hen hadden geboekt, waarschijnlijk rond de zomer/begin dit jaar, dan stonden ze niet in de UK natuurlijk. Maar op RW.
Dat is wel wat simplistisch voorgesteld lijkt me. Een tour samenstellen is wel wat anders dan hoe jij het nu voor je hebt.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.015
8.659
Dat is wel wat simplistisch voorgesteld lijkt me. Een tour samenstellen is wel wat anders dan hoe jij het nu voor je hebt.
Nuja: heel simpel gezegd begint het per definitief met een leeg blad, agenda he. Dit is een mix van zaalshows en festivals, maar geloof wel dat die laatste eerder vastliggen dan die eerste. Als The National niet op RW (of Roskilde of eender wat anders) staan, dan vullen ze die gaten op met zaalshows.
 

micvet

Campingartiest
8 okt 2018
95
50
Klopt! Al is dit gewoon een machtsstrijd tussen FKPScorpio & Live Nation.
The National zitten sinds een paar jaar onder FKP; vandaar we ze jammer genoeg ook alleen maar op hun events (Live is Live) zullen zien.
Ik had ze ook liever gezien op Werchter, of als ik eerlijk mag zijn in een zaal.
De kans lijkt me onbestaand of gewoon nihil als ze nog een op eens Live Nation event zullen staan, zolang ze onder FKP zitten.
Dat zou je 'in theorie' ook over Ed en FKPScorpio kunnen zeggen. Middenvijverpark zal net te klein geweest zijn :)
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.409
1.914
Nuja: heel simpel gezegd begint het per definitief met een leeg blad, agenda he. Dit is een mix van zaalshows en festivals, maar geloof wel dat die laatste eerder vastliggen dan die eerste. Als The National niet op RW (of Roskilde of eender wat anders) staan, dan vullen ze die gaten op met zaalshows.
Ze willen zoveel mogelijk locaties op een zo logisch mogelijke route doen. In deze vielen RW en Roskilde af voor LiL en een zaalshow in Kopenhagen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.015
8.659
Ze willen zoveel mogelijk locaties op een zo logisch mogelijke route doen. In deze vielen RW en Roskilde af voor LiL en een zaalshow in Kopenhagen.
Ja, en in België kwam dat dus door dat FKScorpio verhaal. Als die daar niet op hadden geaasd, dan was RW ongetwijfeld 'kat in het bakske'.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.187
3.008
frontman en sylvie zijn exen
Ik denk dat JP5 het juist hierom verrassend vindt :LOL:

Het is nu niet dat ik dit soort dingen allemaal intens volg, maar volgens mij had ik eens gelezen dat Maarten en Sylvie een vrij open relatie hadden en ik ben dus ook niet zo verbaasd dat die nog goed met elkaar overeen komen, zeker muzikaal.

Edit: topnummer hoor! Sowieso zijn Balthazar en zijprojecten allemaal ultieme festivalacts voor mij. Trouwe gasten ook op Werchter ondertussen dus ik zie Warhaus wel verschijnen komende editie.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: JP5

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.782
3.734
Ik denk dat JP5 het juist hierom verrassend vindt :LOL:

Het is nu niet dat ik dit soort dingen allemaal intens volg, maar volgens mij had ik eens gelezen dat Maarten en Sylvie een vrij open relatie hadden en ik ben dus ook niet zo verbaasd dat die nog goed met elkaar overeen komen, zeker muzikaal.

Edit: topnummer hoor! Sowieso zijn Balthazar en zijprojecten allemaal ultieme festivalacts voor mij. Trouwe gasten ook op Werchter ondertussen dus ik zie Warhaus wel verschijnen komende editie.
Warhaus was er deze editie... moeten missen door rode kruizen
 

JP5

Randprogramma
30 mei 2023
170
119
Ik denk dat JP5 het juist hierom verrassend vindt :LOL:

Yes, dit.

Ik zie Warhaus volgende week in Den Haag. Nu toch opeens een procentje hoop gekregen dat miss Kreusch zich dan nog even op het podium laat zien...
 

JP5

Randprogramma
30 mei 2023
170
119
Warhaus was er deze editie... moeten missen door rode kruizen

Ik ben na een half uur weggegaan om m'n blaas te legen, nieuwe biertjes te halen en te zorgen dat ik weer binnen kwam bij CDW. Was moeilijke beslissing want optreden was bloedmooi.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken