Rock Werchter 2024

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Dua wordt zowel voor Coachella als Glastonbury verwacht als headliner, zou wel een bazenmove zijn als RW haar ook zou kunnen binnen halen. Ik denk niet echt dat ze veel festivals gaat doen als die twee in de running zijn.
Denk wel dat ze ook Open’er zal doen
 

daejim

Playlistbediener
15 nov 2018
39
9
Fall Out Boy was vreselijk tijdens de Hella Mega Tour. Blijven hopelijk kilometers ver weg van RW.
Weezer was wel erg goed, voorspelbaar maar aangenaam. (Green Day ook maar die was uitgesloten)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.004
8.656
Dua wordt zowel voor Coachella als Glastonbury verwacht als headliner, zou wel een bazenmove zijn als RW haar ook zou kunnen binnen halen. Ik denk niet echt dat ze veel festivals gaat doen als die twee in de running zijn.
Nee, ALS RW erin slaagt om zowel Foos als Dua Lipa op dezelfde lineup te krijgen, dan hebben ze nog eens twee enorme headliners die geen co-head nodig hebben. Maar ik vrees met grote vrezen dat Dua Lipa te groot zal zijn voor festivals die geen Coachella of Glastonbury zijn.

Heel benieuwd wat we nu krijgen dus. Heerlijk moment van het jaar!
 

Tinus101

Dagopener
21 nov 2022
516
583
Zoiets dan?

Donderdag: Dua Lipa / Sam Smith
Vrijdag: Fall Out Boy / Maneskin / Avril Lavigne
Zaterdag: Ed Sheeran
Zondag: Foo Fighters
Ed of DL of Sam Smith gaat op boutique staan denk ik. Al betwijfel ik of Sam Smith zo’n dag festival kan dragen
 

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
695
483
Precies de verkeerde conclusie denk ik. Ed of Dua is out, zal wel één van hen op Boutique eindigen, ik gok Ed Sheeran. Al zal er wel een Ed staan, Vedder dan wel. ;)

Pearl Jam zou ook zo maar eens op een Boutique of Classic kunnen staan om eens wat verjonging/vernieuwing in de headliners van Werchter zelf te krijgen.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

pigital

Dagopener
15 okt 2018
714
645
Vrijdag: Fall Out Boy / Maneskin / Avril Lavigne
puke GIF
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: mattman en visdave34

Tinus101

Dagopener
21 nov 2022
516
583
Pearl Jam zou ook zo maar eens op een Boutique of Classic kunnen staan om eens wat verjonging/vernieuwing in de headliners van Werchter zelf te krijgen.
Ik zie Pearl Jam gerust op classic eindigen. Er gaat ook sowieso nog iets staan waar wij op dit moment geen flauw benul van hebben. Alle juli festivals zijn niet voor niks zo laat met aankondigen en die vierde dag van mad cool zal ook zo zijn redenen hebben
 

Rockafeller

Campingartiest
24 okt 2016
78
34
Op één of andere manier verwacht ik Dua Lipa op Boutique, samen met Lorde en evt Sam Smith.
Ed Sheeran staat volgens mij dan gewoon op RW.

Solo: Bruce Springsteen
Boutique: Dua Lipa + Sam Smith + Lorde
TWClassic: Coldplay

Donderdag: Pearl Jam + Kings Of Leon
Vrijdag: Ed Sheeran + Angèle
Zaterdag: The Cure + Green Day
Zondag: Foo Fighters + Royal Blood + Ghost

Angele en The Cure zijn echt een ingeving van het moment, geen idee of die wat van plan zijn. Persoonlijk vind ik ze beide net te plat om headliner te zijn op RW, vandaar dat ik Greenday erbij zet bij The Cure, en Angele bij Ed Sheeran zet... Wat had ik persoonlijk graag The National zien afkomen. Spijtig dat Live/sLive ze wegkaapt.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken