Rock Werchter 2024

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
409
544
Ik zag inderdaad dat de hotels echt wel een stuk verder zijn. Hoe is het terrein rondom, beetje te fietsen? Of zit ik dan in een colletje van de buitencategorie?
Je kunt ook nog gebruik maken van gratis pendelbussen vanuit Leuven en Aarschot. Dat is ons vorig jaar prima bevallen.
 
  • Leuk
Waarderingen: grimbo76 en JelleCa

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
701
494
Ik zag inderdaad dat de hotels echt wel een stuk verder zijn. Hoe is het terrein rondom, beetje te fietsen? Of zit ik dan in een colletje van de buitencategorie?
De regio is heel plat. Heuveltjes beginnen pas rond Aarschot, dus zeker heel goed te fietsen. Van en naar Leuven en Aarschot zijn er trouwens ook gratis pendelbussen.
 
  • Leuk
Waarderingen: grimbo76

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
981
1.019
Wasting Light & But Here We Are.
Ah, dus na But Here We Are moet ik NIET naar Dee Gees luisteren ? ;)

Ik overdrijf trouwens met Everlong hoor. Ik ken best wel al hun hits uit de periode 1997-2003. Daarna heb ik ze wat los gelaten en denk ik niet dat ik nog twee nummers kan opnoemen.

But Here We are net geluisterd (voor de tweede keer, had al eens geluisterd toen hij uitkwam). Doet me muzikaal niet bijzonder veel. Slotnummer Rest hakte er wel in. Goeie track.
 
  • Leuk
Waarderingen: dann

dann

Gouden Tip
3 jan 2018
320
245
Ah, dus na But Here We Are moet ik NIET naar Dee Gees luisteren ? ;)

Ik overdrijf trouwens met Everlong hoor. Ik ken best wel al hun hits uit de periode 1997-2003. Daarna heb ik ze wat los gelaten en denk ik niet dat ik nog twee nummers kan opnoemen.

But Here We are net geluisterd (voor de tweede keer, had al eens geluisterd toen hij uitkwam). Doet me muzikaal niet bijzonder veel. Slotnummer Rest hakte er wel in. Goeie track.
Joa ik ging er wel van uit dat er een hintje ironie in je post zat, maar wou die 2 albums toch meegeven. Anno 2023 doet Foo Fighters me bitter weinig, maar dit zijn voor mij de 2 "recentere" albums die ik toch wel kan smaken.
 
  • Leuk
Waarderingen: MrScissorhands

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
701
494
Toch al vernomen dat er niet elke dag een act van grootte Foo’s staat…
Dus en Ed en DL en PJ gaat niet gebeuren.
Dat is goed, PJ hoeft niet persé wééral te komen. Ed op donderdag om die dag vol te krijgen. Dua op zaterdag en vrijdag 2 kleinere headliners (Maneskin + Fall Out Boy bijvoorbeeld).
 

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
409
544
Dat is goed, PJ hoeft niet persé wééral te komen. Ed op donderdag om die dag vol te krijgen. Dua op zaterdag en vrijdag 2 kleinere headliners (Maneskin + Fall Out Boy bijvoorbeeld).
Ed gaat sowieso niet op donderdag komen, want dan staat hij in Noorwegen. Eerder op de zaterdag. Verschil tussen Dua Lipa/Pearl Jam vs. Maneskin/Fall Out Boy is wel erg groot qua headliner.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.414
3.386
Dat is goed, PJ hoeft niet persé wééral te komen. Ed op donderdag om die dag vol te krijgen. Dua op zaterdag en vrijdag 2 kleinere headliners (Maneskin + Fall Out Boy bijvoorbeeld).
Precies de verkeerde conclusie denk ik. Ed of Dua is out, zal wel één van hen op Boutique eindigen, ik gok Ed Sheeran. Al zal er wel een Ed staan, Vedder dan wel. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: festirock en jimmywe

Gebruikers die dit onderwerp bekijken