Rock Werchter 2024

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
1.041
1.034
Goeie naam. Alleen hopen dat hem niet weer om de 5 minuten zit te schreeuwen én dat hem ne ganse show verkondigt dat ze megalang gaan spelen.
 

TheGloaming

Gouden Tip
9 apr 2022
486
371
Tuurlijk staat PJ er als die terug toeren.

Benieuwd of Livenation QOTSA effectief op Graspop neerzet. Zou wel lukken denk ik.

Al zijn twee ‘geen metal’-headliners voor Graspop misschien iéts te vooruitstrevend (BMTH en QOTSA).
 

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.657
2.272
QOTSA in de vorm van 2023 mag altijd terugkomen. Maar dan zonder de pijn die hij duidelijk had dit jaar.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.138
780
Tuurlijk staat PJ er als die terug toeren.

Benieuwd of Livenation QOTSA effectief op Graspop neerzet. Zou wel lukken denk ik.

Al zijn twee ‘geen metal’-headliners voor Graspop misschien iéts te vooruitstrevend (BMTH en QOTSA).
Tja, als je Hellfest en Download bekijkt, lijkt de spoeling in metalland wel erg dun te zijn...
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
Tuurlijk staat PJ er als die terug toeren.

Benieuwd of Livenation QOTSA effectief op Graspop neerzet. Zou wel lukken denk ik.

Al zijn twee ‘geen metal’-headliners voor Graspop misschien iéts te vooruitstrevend (BMTH en QOTSA).
nah BMTH valt nog wel onder de noemer metalheadliners wat mij betreft. Die staan nog steeds met één been in de metalcore.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

JP5

Gouden Tip
30 mei 2023
281
247
Je weet toch perfect hoe Werchter werkt?
Geluk is wel dat we laatste jaren aardig wat namen wisten voor oudjaar. Is al anders geweest.

Tuurlijk. Het is ook een top naam om mee af te trappen. Maar met dat underwhelming doel ik met vooral op het feit dat de Foos in feite al op 'n eerder moment aangekondigd waren. Ik zat er niet echt klaar voor vanochtend om 8u. 😁
 
  • Leuk
Waarderingen: swissepfan

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.370
2.712
Tuurlijk staat PJ er als die terug toeren.

Benieuwd of Livenation QOTSA effectief op Graspop neerzet. Zou wel lukken denk ik.

Al zijn twee ‘geen metal’-headliners voor Graspop misschien iéts te vooruitstrevend (BMTH en QOTSA).
Dat is ook niet iets waar we als Graspop per se naar toe hoeven te gaan, toestanden zoals de voorlopige Hellfest affiche van dit jaar hoeven niet voor mij.
Maar als ik tussen die twee dan moet kiezen kies ik meteen voor QOTSA.
 

Vicarious

Gouden Tip
10 jul 2022
310
217
Ik denk ook niet dat we Coldplay ergens anders buiten Glastonbury gaan zien maar ik vind dit ergens wel wat jammer.

Rock Werchter blijft toch een van de grootste festivals van Europa, waarom lukt het dan nooit eens om een exclusieve act te boeken (en niet zoals P!nk of Muse in 2019 die er enkel stonden bij gebrek aan alternatieven in België)?

Wel blij met FF, hopelijk vrijdag al de volgende naam
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
3.004
9.005
Het hing natuurlijk al een tijdje in de lucht, maar toch mooi voor de Werchter-gangers dat de bevestiging er nu is. Foo's zijn denk ik wel één van de beste rockheadliners die je kunt hebben. En inderdaad is het ook geen gegeven om ze als festival voor komend jaar op je affiche te hebben staan, die die UK tour in juni.

Ik hoop voor jullie dat ze de lijn van de show op RaR en Glasto van dit jaar doortrekken en in sneltreinvaart de ene na de andere banger eruit knallen. Was zeer verfrissend in vergelijking met het oeverloze gelul waar Dave Grohl toch een beetje bekend om staat.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness en Brian

Gebruikers die dit onderwerp bekijken