Rock Werchter 2024

Vicarious

Gouden Tip
10 jul 2022
283
179
Ik vind Dua Lipa meer een prestigenaam dan Sheeran om op je festival te hebben momenteel. Denk dat de organisatie daar veel meer gaat achterzitten terwijl ze Ed makkelijker op Boutique kwijt kunnen. Ik zou het een beetje genant vinden als Dua op allerlei Europese affiches staat te blinken en ze in Werchter weer 'wordt weggezet' op een los event.
Ik zou ze gewoon los allebei op Werchter zetten
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.001
8.652
Vind Turnstile zelf eigenlijk wel echt een main stage band.

Denk dat die volgend jaar wel eens een jaartje rusten (hoe lang touren die niet met dat doorbraakalbum), maar hoop snel nieuwe muziek te horen van ze.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.001
8.652
Iets helemaal anders: Spinvis doet straks mee aan De Slimste Mens Ter Wereld.

Misschien is dat eens een opening om hem (eindelijk!) eens op Rock Werchter neer te zetten?
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.023
3.706
Op zich was de Backyard op Pkp dit jaar echt cool. hadden ze sowieso ook een legendarische show kunnen geven.
Was daar echt omver geblazen door High Vis. Setting was perfect.
Poeh ja, High Vis met ondergaande zon was echt geniaal daar. Sowieso 1 van de hoogtepunten dit jaar
 
  • Leuk
Waarderingen: jarne

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.558
4.474
Niet zo groot? Werchter Classic, enkele passages op Graspop, Pukkelpop, Alcatraz etc...
Op Pukkelpop openden ze de mainstage voor 100 man
Op Rock Werchter staan die of vroeg in een tent of laat op de slope
Zelfs op een metalfestival als GMM spelen ze op het kleinste podium in de vooravond
 

Ouwe Rockert

Campingartiest
20 dec 2015
76
4
ik stond toen helemaal vooraan bij turnstile en dat was toch echt wel de shit.
mogen absoluut terugkomen!
Ik stond ook vooraan en dat was inderdaad de shit, maar qua veldvulling viel het erg tegen (ik denk dat de helft van wat er stond er al stond te wachten op Metallica)
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.411
3.380
altijd what happens met metallica...
Vond ik op Rock Werchter echt enorm meevallen. Ik stond in het voorvak en daar gingen mensen, inclusief ik zelf, helemaal uit hun plaat bij Turnstile. Of in ieder geval allemaal geïnteresseerd en respectvol te kijken. Ook tijdens de Metallica-show was ik positief verast door het publiek, in de ArenA dit jaar trouwens ook.
Dat was op Pinkpop vorig jaar wel anders...
 

reaper

Support act
26 okt 2015
1.108
940
Vond ik op Rock Werchter echt enorm meevallen. Ik stond in het voorvak en daar gingen mensen, inclusief ik zelf, helemaal uit hun plaat bij Turnstile. Of in ieder geval allemaal geïnteresseerd en respectvol te kijken. Ook tijdens de Metallica-show was ik positief verast door het publiek, in de ArenA dit jaar trouwens ook.
Dat was op Pinkpop vorig jaar wel anders...
ja absoluut, werchter 22 was super sympa.
maar die brengen gewoon ook volk mee dat er echt enkel komt voor James en consoorten en al de rest trekt hun aandacht niet.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken