Rock Werchter 2024

JP5

Randprogramma
30 mei 2023
171
119
Ik bedenk met net dat PNAU me wel een aangenaam feestje lijkt, in de Barn. Ik roep het hier maar even, dan kan dat geregeld worden.
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.183
1.660
Ik ga eens een voorspellend knuppeltje in het hoenderhok gooien.

27 oktober staat Regi met een show genaamd The Return in het Sportpaleis. Op Tiktok zie je jongste tijd heel wat filmpjes opduiken van Linda Mertens die terug aan het optrrden is in bvb Canada.

Ik durf nu al voorspellen dat die er bij gaat zijn in het Sportpaleis, dat de comeback van Milk Inc daar officieel aangekondigd gaat worden voor 2024 en dat we die wel eens in de Barn zouden kunnen zien.
 
  • Wow
  • Geweldig
Waarderingen: b_lars en swissepfan

reaper

Support act
26 okt 2015
1.123
945
Ik ga eens een voorspellend knuppeltje in het hoenderhok gooien.

27 oktober staat Regi met een show genaamd The Return in het Sportpaleis. Op Tiktok zie je jongste tijd heel wat filmpjes opduiken van Linda Mertens die terug aan het optrrden is in bvb Canada.

Ik durf nu al voorspellen dat die er bij gaat zijn in het Sportpaleis, dat de comeback van Milk Inc daar officieel aangekondigd gaat worden voor 2024 en dat we die wel eens in de Barn zouden kunnen zien.
STonden er al in 2009 dus het kan...
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.417
1.916
Een comeback van Milk Inc is wel iets wat je exclusief zou moeten kunnen binnentrekken dan. Dus niet als ze nog de Suikerrocken en Rock Zottegems zouden afschuimen.
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.183
1.660
Een comeback van Milk Inc is wel iets wat je exclusief zou moeten kunnen binnentrekken dan. Dus niet als ze nog de Suikerrocken en Rock Zottegems zouden afschuimen.

Ik vrees dat het een Xinkje zou kunnen worden. Iedereen van een Rock Zottegem tot een Moen Feest tot een Lokerse Feesten gaat dat willen boeken, omdat er sowieso volk op af gaat komen. Ook op Rock Werchter. ALS die aangekondigd worden, dan gaat er sowieso weer gezaag zijn op socials, maar we weten ook..die Barn gaat stampevol staan.

De slimme zet zou uiteraard zijn om een paar selecte grote zomerfestivals te doen. Bvb een Werchter en een Lokerse in aanloop naar het Sportpaleis in 2024, en dan in 2025 alle kleinere festivals af te gaan.
 
Laatst bewerkt:

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
Ik vrees dat het een Xinkje zou kunnen worden. Iedereen van een Rock Zottegem tot een Moen Feest tot een Lokerse Feesten gaat dat willen boeken, omdat er sowieso volk op af gaat komen. Ook op Rock Werchter. ALS die aangekondigd worden, dan gaat er sowieso weer gezaag zijn op socials, maar we weten ook..die Barn gaat stampevol staan.

De slimme zet zou uiteraard zijn om een paar selecte grote zomerfestivals te doen. Bvb een Werchter en een Lokerse in aanloop naar het Sportpaleis in 2024, en dan in 2025 alle kleinere festivals af te gaan.
Zie ze nog sneller de Pommelien Thijs kaart trekken dan de Milk Inc kaart.
 

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
707
645
Tim Commerford is nu ook niet zomaar een bassist. Daarnaast is RATM geen band die absoluut de baan op wil om te cashen. Als die niet allevier in vorm zijn vindt er gewoon geen tour plaats.
Als ze tussen 73,30 en 102,42 euro vragen voor het Sportpaleis (of bijna 2.000.000€ aan tickets), via Live Nation dan nog wel, dan is er toch een beetje veel cashen bij.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.947
6.197
Ik ga eens een voorspellend knuppeltje in het hoenderhok gooien.

27 oktober staat Regi met een show genaamd The Return in het Sportpaleis. Op Tiktok zie je jongste tijd heel wat filmpjes opduiken van Linda Mertens die terug aan het optrrden is in bvb Canada.

Ik durf nu al voorspellen dat die er bij gaat zijn in het Sportpaleis, dat de comeback van Milk Inc daar officieel aangekondigd gaat worden voor 2024 en dat we die wel eens in de Barn zouden kunnen zien.
Financieel gemakkelijker, beter om ál die festivals af te schuimen dan eentje exclusief. Niet dat Regi de man is van het grote geld. Bovendien denk ik ook dat die te graag speelt om ergens over de hele zomer heen maar één optreden te zien spelen. No way.
 

micvet

Campingartiest
8 okt 2018
95
50
Ik ga eens een voorspellend knuppeltje in het hoenderhok gooien.

27 oktober staat Regi met een show genaamd The Return in het Sportpaleis. Op Tiktok zie je jongste tijd heel wat filmpjes opduiken van Linda Mertens die terug aan het optrrden is in bvb Canada.

Ik durf nu al voorspellen dat die er bij gaat zijn in het Sportpaleis, dat de comeback van Milk Inc daar officieel aangekondigd gaat worden voor 2024 en dat we die wel eens in de Barn zouden kunnen zien.
Een comeback, stel je voor. En een nieuwe plaat of zo
 

pigital

Dagopener
15 okt 2018
716
646
Mijn gok met wat meer info nu, uiteraard en naar goeie gewoonte dromen om dromen kapot te laten gaan de komende weken.

DO: Ed Sheeran
VR: Bruce Springsteen
ZA: Fred Again, - Dua Lipa
ZO: Foo Fighters
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
981
1.019
The Smashing Pumpkins & Weezer dus op tour door de UK in de 1e helft van juni. Ik heb beiden echt heel hoog op mijn wensenlijstje staan🙏
Fijn om te zien dat The Smashing Pumpkins nog eens de VS uitkomen.
Deze staan ook hoog op mijn verlanglijstje voor Werchter 2024. Al fan van sinds hun hoogdagen in de jaren 90, maar er nog nooit van gekomen om ze live te zien.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Gebruikers die dit onderwerp bekijken