Rock Werchter 2024

Miles Kane ook snel (op enkele uren tijd) Botanique uitverkocht. Weliswaar kleine zaal, maar het is zo'n artiest die je het wel gunt. Is ook het type dat na de show tijd zal vrijmaken voor zijn fans.

Ooit gezien als voorprogramma van Beady Eye en toen was al duidelijk: die gast heeft het.

Genoten op RW 2022 en erbij in de Botanique :)

• Leuk
Waarderingen: simonbolivar
Begin jaren 2000 was het constant zo dat acts er om de 2 jaar stonden. En dat was een affiche met veel minder acts.

Keane was heerlijk 2 jaar geleden met een biertje in de zon. Leuk concert voor een namiddag.

Miles Kane lijkt me wel een zekerheid.

Voor we na Pommelien ook Metejoor gaan noemen en goedkope kindertickets moeten voorzien,
The Breeders touren in de met Foo Fighters, zou ik een mooie naam voor de Barn vinden .

Ik snap echt de appeal niet van Miles Kane. Staat volgens mij ook wel ieder jaar ergens op een Belgisch festival, speciaal is het niet.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
IDLES postte zonet "EU 👀" met een link naar hun mailing list. Lijkt dus op korte termijn iets aan te komen.

Gokje: in februari-maart de sprong naar arena's (Lotto/AFAS) met een nieuw album onder de arm.
Sorry beetje off topic maar volgens Songkick 1 maart in Madrid. Op de site van de concertzaal zelf nog niet terug te vinden.

Heb IDLES gezien op de Slope op Rock Werchter, in Trix in Antwerpen en dan op mainstage op Rock Werchter.

Heb geen behoefte om ze in een grote zaal te zien. Maar: het is ze zeker gegund! En ze zijn van harte welkom op Rock Werchter 2024!

• Leuk
Waarderingen: fiesta
Hoge spot op Pukkelpop (Chokri wou ze heel graag) of mooie spot op RW dus.
Laat die bvb de nieuwe KluB C maar afbreken als afsluiter, zou een mooie spot zijn.

Rock Werchter lijkt mij niet reëel. De datum van Lotto Arena ligt slechts een paar maanden ervoor. Pukkelpop is iets realistischer aangezien de line-up later bekend wordt gemaakt dan Rock Werchter. Het zou me daarentegen niet verbazen als het pas 2025 wordt voor Idles op de Europese festivals. We gaan het zien....

Rock Werchter lijkt mij niet reëel. De datum van Lotto Arena ligt slechts een paar maanden ervoor. Pukkelpop is iets realistischer aangezien de line-up later bekend wordt gemaakt dan Rock Werchter. Het zou me daarentegen niet verbazen als het pas 2025 wordt voor Idles op de Europese festivals. We gaan het zien....
Maakt inderdaad echt niks uit. Genoeg acts die een show hebben die maanden die we op RW zullen zien. Heeft die act een show in mei staan, dan is de kans erg klein.

Maakt inderdaad echt niks uit. Genoeg acts die een show hebben die maanden die we op RW zullen zien. Heeft die act een show in mei staan, dan is de kans erg klein.
Ja, vaak is en zaalshow in maart zelfs eerder een indicatie voor festivals in juni/juli, toch?

Users who are viewing this thread