Rock Werchter 2024

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.274
5.766
'Excuses' dat er door haar comments controverse en boosheid is ontstaan, aangevuld met wat geneuzel over waarom ze muziek maakt, maar verder nergens ten gronde ingaan op de inhoud. Murphy neemt op geen enkele manier haar woorden terug en zegt zelfs vrij letterlijk dat haar mening 'fixed' is en ze niet in conversatie wilt gaan over het onderwerp. Dat noem ik geen excuses, maar juist doubling down. En dat ze zich in dat wereldje bevindt, maakt het eigenlijk alleen maar pijnlijker.
Het zou me in elk geval sterk lijken mocht ze het allemaal menen. Vooral omdat ze in haar wereldje er constant mee geconfronteerd wordt.

Soit, wou het in elk geval niet minimaliseren. Maar er zijn naar mijn goesting iets teveel van dat soort incidenten momenteel in de muziekwereld.
 

MarkvD

Dagopener
24 apr 2023
510
487
Het zou me in elk geval sterk lijken mocht ze het allemaal menen. Vooral omdat ze in haar wereldje er constant mee geconfronteerd wordt.

Soit, wou het in elk geval niet minimaliseren. Maar er zijn naar mijn goesting iets teveel van dat soort incidenten momenteel in de muziekwereld.
Van wat ik begrijp zei ze enkel iets over het gebruik van hormoonremmers bij tieners, of heb ik iets gemist?
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
938
646
Van wat ik begrijp zei ze enkel iets over het gebruik van hormoonremmers bij tieners, of heb ik iets gemist?
Ze is blijkbaar tegen het gebruik van hormoonremmers, maar de bewoordingen die ze gebruikte waren niet bepaald tactisch gekozen. Ze zei dat de producenten van de hormoonremmers "misbruik maken van verwarde kleine kinderen". Voorzover ik begrijp wordt haar vooral tegengeworpen dat ze tieners die trans zijn aanduidt als verwarde kleine kinderen die geen eigen beslissingen kunnen nemen. Maar bij deze wel even een disclaimer dat ik het precieze er niet van weet.
 

musicislife

Randprogramma
15 dec 2022
170
142
Van mij mag ze langskomen. Altijd garantie op een goede show.
Doet me terugdenken aan haar optreden in 2008. Ze was toen jarig en kreeg op het podium ook nog een bos bloemen.
 

swissepfan

Support act
7 dec 2022
793
671
Jungle heeft net een eerste festivalshow voor midden juli in de UK aangekondigd. Lijkt mij dus ook een grote kanshebber voor een doortocht op Rock Werchter. Ergens een hoge spot in The Barn gok ik of eventueel afsluiter in de Klub?
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.274
5.766
Jungle heeft net een eerste festivalshow voor midden juli in de UK aangekondigd. Lijkt mij dus ook een grote kanshebber voor een doortocht op Rock Werchter. Ergens een hoge spot in The Barn gok ik of eventueel afsluiter in de Klub?
Gezien hun huidige populariteit zou ik die KluB C laten afsluiten. Lijkt me niet dat die zoveel eisen hebben en die tent heeft sowieso nood aan grotere namen.
Ik vond ze daar tekort schieten in 2023.
 

Knightofmuser

Campingartiest
1 okt 2022
61
36
the kooks & Rise Against were announced at the Highfield festival, can they be serious candidates for werchter?
 

pigital

Dagopener
15 okt 2018
733
674
We zitten hier dit jaar al paar pagina's achter op Graspop & Pinkpop 2024, dus bij deze open ik verder de debatten?

Guns N Roses op RW24? :devilish:
 
  • Haha
Waarderingen: zero

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.513
9.306
Geen idee of Young Fathers nog een rondje doet, maar de fout om die dit jaar nergens in België neer te zetten kan volgend jaar misschien rechtgetrokken worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.691
4.551
Europese tour van Whispering Sons is bevestigd van oktober t/m maart. Staan onder andere in de Muziekgieterij Maastricht, maar ook op Left of The Dial, AFF indoor en Island Airwaves (heel tof voor ze). Gun ze een mooie spot in KluBC of The Barn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken