Rock Werchter 2024

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.897
2.005
Ja, vaak is en zaalshow in maart zelfs eerder een indicatie voor festivals in juni/juli, toch?
Ligt er ook maar net aan. Met een nieuw album op zak kunnen acts net zo makkelijk in de zomer kiezen voor andere continenten (Amerika Australië) en het jaar erop terug komen voor de festivals in Europa...
 

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
450
513
Hoge spot op Pukkelpop (Chokri wou ze heel graag) of mooie spot op RW dus.
Laat die bvb de nieuwe KluB C maar afbreken als afsluiter, zou een mooie spot zijn.
Hoop dan heel hard op Werchter. In de Lotto Arena mag je met je rolstoel niet op het plein staan en IDLES met verrekijker is het niet. Bij Werchter is beveiliging altijd bereid om te helpen zodat je een goeie show hebt.
 

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
603
382
Ik heb ook langs niets meer van Nine Inch Nails gehoord! Is dat niet weer eens een mooie act voor RW?
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.343
5.948
Hangt van de artiesten zelf af, of de boeking al volledig rond is en of ze vanaf dan wekelijks kunnen toewerken naar start vvk.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.670
9.566
Vraag me af of we Roisin Murphy gaan zien op RW na die nogal lompe uitspraak over transgenders. Ze heeft echt een dijk van een album afgeleverd en is normaal een vaste gast op RW.

Maar ja...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.670
9.566
Als er al opnieuw luidop gespeculeerd wordt over Rammstein op Rock Werchter, wat zou een lompe uitspraak dan een boeking in de weg staan ?

Nieuwe album is inderdaad geweldig.
Roisin Murphy is alvast van de lineup van dgtl gehaald... Geen idee of we die op veel festivals gaan zien volgend jaar.
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
1.132
1.329
Roisin Murphy is alvast van de lineup van dgtl gehaald... Geen idee of we die op veel festivals gaan zien volgend jaar.
Dat is voor een optreden binnen een maand. Als ze nu in een shitstorm zit, kan ik er nog inkomen dat ze daar van de line-up gehaald wordt.
Maar zo lang ze geen olie op het vuur gaat gooien, zou je toch hopen dat dit tegen volgende zomer overgewaaid is.

Boekingen worden natuurlijk nu vastgelegd, dus ja, het is tricky...
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
952
657
En die line-up van DGTL is ook onder de banner van The Blessed Madonna, die daar scherper op is dan de organisatie van Rock Werchter.

Aan de andere kant: DJ Assault is recentelijk van wat line-ups verwijderd door lompheid mbt transgenders en die wordt dan weer wel door TBM verdedigd op social media.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.326
3.337
Heeft zich wel al uitgebreid geëxcuseerd, en dat was geen door advocaten voorbereid tekstje. Is ook iemand die zich in dat wereldje bevind.
'Excuses' dat er door haar comments controverse en boosheid is ontstaan, aangevuld met wat geneuzel over waarom ze muziek maakt, maar verder nergens ten gronde ingaan op de inhoud. Murphy neemt op geen enkele manier haar woorden terug en zegt zelfs vrij letterlijk dat haar mening 'fixed' is en ze niet in conversatie wilt gaan over het onderwerp. Dat noem ik geen excuses, maar juist doubling down. En dat ze zich in dat wereldje bevindt, maakt het eigenlijk alleen maar pijnlijker.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.670
9.566
Heeft zich wel al uitgebreid geëxcuseerd, en dat was geen door advocaten voorbereid tekstje. Is ook iemand die zich in dat wereldje bevind.
Ben benieuwd. Normaal zouden we haar wel zien verschijnen op een Primavera/Roskilde/Glastonbury, als ze tourt.
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.798
4.736
'Excuses' dat er door haar comments controverse en boosheid is ontstaan, aangevuld met wat geneuzel over waarom ze muziek maakt, maar verder nergens ten gronde ingaan op de inhoud. Murphy neemt op geen enkele manier haar woorden terug en zegt zelfs vrij letterlijk dat haar mening 'fixed' is en ze niet in conversatie wilt gaan over het onderwerp. Dat noem ik geen excuses, maar juist doubling down. En dat ze zich in dat wereldje bevindt, maakt het eigenlijk alleen maar pijnlijker.
Ik snap nooit waarom hetero mensen zich uiten over anders geaarden. Leef en laat leven. Wat een beperkt mens is ze dan zeg.
 
  • Leuk
Waarderingen: SvenH23 en Timmetje

zworp3

Support act
17 mei 2018
952
657
Ben benieuwd. Normaal zouden we haar wel zien verschijnen op een Primavera/Roskilde/Glastonbury, als ze tourt.
Het optreden op DGTL zou geen regulier optreden zijn, maar meer een DJ set met live zang erbij, ik denk dat ze voorlopig even een laag profiel wil houden voorafgaand aan haar reguliere optredens.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken