Rock Werchter 2024

Enkele jaren geleden hebben Katy Perrie & Lady Gaga ook in de tent.
Hadden toen beide 1 hitje : I kissed a girl & Pokerface
Kijk naar de Clouseau toestanden op Pukkelpop.
Een Camille of Pommeline in club C kan echt wel werken en gaat gewoon veel volk trekken.
Zelfde discussie als altijd : als het volk trekt binnen de 80 % "normale" Werchtergangers kan het er staan.
Gaan de Canvas-kijkers en Humo-lezers dit appreciëren ? Nee ... maar dan zijn er andere podia of eet- en drinkgelegenheden genoeg op die moment.
Werchter zal altijd voldoende variatie hebben voor iedereen.

Keane Effe losjes in een paar minuten KC uitverkocht, 2de show aangekondigd.
Ook aankondigingen shows Meute, Roisin Murphy, Miles Kane… allemaal met nieuw werk, allemaal dikke kanshebber.
Roisin Murphy is in een flinke rel beland atm. Sindsdien was er flinke stilte rondom haar en haar albumrelease.
Verbaast me dat die ineens een tour aankondigd. Wellicht stond die al, maar ik zie haar niet zo 123 festivals doen.

Roisin Murphy is in een flinke rel beland atm. Sindsdien was er flinke stilte rondom haar en haar albumrelease.
Verbaast me dat die ineens een tour aankondigd. Wellicht stond die al, maar ik zie haar niet zo 123 festivals doen.
Een tour afblazen kan nog vlot voor er iets is aangekondigd.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
  • Leuk
  • Thinking
Waarderingen: simonbolivar en mattman
Ook aankondigingen shows Meute, Roisin Murphy, Miles Kane… allemaal met nieuw werk, allemaal dikke kanshebber.
Keane, Kane en Meute stonden er alledrie vorig jaar. Dat er eentje zo snel terugkeert kan altijd natuurlijk, maar alledrie opnieuw verwacht ik niet.

Zou KEANE ook niet kunnen op een Classic in combinatie met de tour de tour die ze doen?? Of gewoon Rock Werchter....?

Inderdaad, "stonden er vorig jaar" gaat niet op, tegen RW 2024 is dit 2 jaar geleden. Twee edities geleden is beter uitgedrukt.

Users who are viewing this thread