Rock Werchter 2024

Pommer

Randprogramma
21 sep 2023
199
237
Ik heb dit dilemma alleen met Neck Deep > Sum 41, maar vind het erg lastig in te schatten of je bij Sum al van te voren klaar moet staan voor het voorvak. Kan me voorstellen dat veel liefhebbers zo'n laatste keer optimaal willen beleven + dat er al volk voor Maneskin gaat staan daar.

Zonde om Neck Deep (bijna) helemaal te skippen, maar aan de andere kant zal daar vast nog wel eens een herkansing voor komen (en in het voorvak bij Sum nietšŸ˜)

Foo Fighters wil ik ook wel een goed plekje, maar hoeft niet in het voorvak, dat is me die (waarschijnlijk) uren daar bivakkeren niet waard.
 

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
340
296
Ik heb dit dilemma alleen met Neck Deep > Sum 41, maar vind het erg lastig in te schatten of je bij Sum al van te voren klaar moet staan voor het voorvak. Kan me voorstellen dat veel liefhebbers zo'n laatste keer optimaal willen beleven + dat er al volk voor Maneskin gaat staan daar.

Zonde om Neck Deep (bijna) helemaal te skippen, maar aan de andere kant zal daar vast nog wel eens een herkansing voor komen (en in het voorvak bij Sum nietšŸ˜)

Foo Fighters wil ik ook wel een goed plekje, maar hoeft niet in het voorvak, dat is me die (waarschijnlijk) uren daar bivakkeren niet waard.
Zonde dat ze daar niet even iets meer tijd tussen hebben gezet, kan me voorstellen dat velen beide willen zien
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
1.069
1.164
Iemand nog wezen kijken bij het terrein? Benieuwd hoe het er nu uit ziet!
In De Standaard staat vandaag een stukje over de Vlaamse festivals en hoe die zich voorbereiden met dit natte weer.

Over Rock Werchter stond dit erin :
Na het natte voorjaar, is de vrees niet ongegrond dat we straks weer met doorweekte voeten op een festival staan. Rock Werchter, het eerste weekend van juli, zag de bui eind mei al hangen en ging aan de slag om de terreinen en campings aan te pakken. ā€œWe hebben hard gewerkt in het Festivalparkā€, laat Nele BigarĆ© weten. ā€œEr is gepompt, er zijn ook her en der herstelwerken uitgevoerd. De terreinen zijn in orde, de opbouw is in volle gang en ligt op schema. We hebben er alle vertrouwen in.ā€

Patrick Van Reet baat in Werchter camping C3 uit. Na de hevige regen van maandag heeft hij het terrein nog eens geĆÆnspecteerd. ā€œMaar het ziet er goed uit. Vandaag is het gras gemaaid, helemaal op schema; de tractoren konden probleemloos over het terrein rijden.ā€ De paar volledig verregende edities van lang geleden, hebben hem ook geleerd welke risicoā€™s te vermijden. ā€œHet kampeerterrein is 200 plaatsen kleiner dit jaar. Het ene stuk dat wat natter kan worden, zullen we voor alle zekerheid niet gebruiken.ā€
 
  • Confetti
  • On fire
  • Leuk
Waarderingen: JP5, Islaaa en Raoul

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
677
763
In De Standaard staat vandaag een stukje over de Vlaamse festivals en hoe die zich voorbereiden met dit natte weer.

Over Rock Werchter stond dit erin :
Ik krijg ook heel erg de indruk dat voorkomen van alle ellende een stuk goedkoper is dan alle ellende oplossen gedurende het evenement.

Ze gaan er organisatiebreed iig erg professioneel mee om.
 

Shuliv

Randprogramma
6 dec 2023
172
196
Net eens de map van 2023 met die van dit jaar vergeleken, en ik kwam tot een halsbrekende conclusie: het is net dezelfde.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

musicislife

Randprogramma
15 dec 2022
163
140
Net de aflevering van Radar met Herman S. herbeluisterd op Vrt Max.
Ik begin er meer en meer zin in te krijgen. En wat een fantastische live versie van Sam Fender van vorige editie.
 
  • Leuk
Waarderingen: swissepfan

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.193
1.217
Net de aflevering van Radar met Herman S. herbeluisterd op Vrt Max.
Ik begin er meer en meer zin in te krijgen. En wat een fantastische live versie van Sam Fender van vorige editie.
Veel wijzer zijn we van die uitzending niet geworden natuurlijk.

Black Pumas is een favoriet van de organisatie.
Palaye Royal geloven ze in en vinden ze eigenlijk zelf een te grote naam voor op de Slope.
Op vraag van Foo Fighters mochten er best wat vrouwen op mainstage staan die dag, vandaar de spots daar van BLUAI, Brutus, The Breeders en Pretenders.
 

Bwoite

Randprogramma
8 jun 2022
142
115
Afgaande op de woorden van Herman komt er van Faithless een grotere indoor-show in het najaar en dan deed ie geheimzinnig over wat er later misschien zou volgen, op vraag van een luisteraar. 'Wie weet' en 'We volgen sowieso het parcours van de nieuwe Faithless op de voet'. Ik zie die wel een Barn afsluiten volgend jaar.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.343
9.073
Afgaande op de woorden van Herman komt er van Faithless een grotere indoor-show in het najaar en dan deed ie geheimzinnig over wat er later misschien zou volgen, op vraag van een luisteraar. 'Wie weet' en 'We volgen sowieso het parcours van de nieuwe Faithless op de voet'. Ik zie die wel een Barn afsluiten volgend jaar.
Euh, Faithless? Hun frontman, ook 99% van het live element van die band, is er toch niet meer? Heel fijn dat ze nu een soort tribute shows doen, maar Faithless is en was toch vooral Maxi Jazz.
 

Islaaa

Gouden Tip
20 jan 2015
260
140
Net de aflevering van Radar met Herman S. herbeluisterd op Vrt Max.
Ik begin er meer en meer zin in te krijgen. En wat een fantastische live versie van Sam Fender van vorige editie.
Ik kijk en luister regelmatig zijn live show terug op you tubeā€¦echt zo goedšŸ˜Ž
 

Breinaard

Gouden Tip
8 nov 2014
448
61
Nou, die donderdag zojuist door mijn neus geboord.. zoon geslaagd dus diploma uitreiking op 4 juli...šŸ„³
Jammer, was voor mij veruit de beste dag, o.a. Dropkick Murphys, Gaslight Anthem, Johnny Marr, Lenny Kravitz, PJ Harvey/Skindred, Jane's Addiction en het aller vervelendste Parkway Drive missen... Maar goed, maakt de top 10 maken een stuk lastiger, dit blijft er over voor de resterende dagen:

IDLES
Sprints
SUM 41
The Beaches
NBT
TLDP
Payale Royale
Prins S en de Geit
Foo Fighters
High Vis
 
  • Thinking
Waarderingen: Raoul

Gebruikers die dit onderwerp bekijken