Greta staat qua populariteit wel op de juiste plek imo. Trekt een breed publiek. Dat ze hier niet zo populair zijn, doet daar weinig aan af. Ik hoop dat ze wat geleerd hebben de afgelopen jaren en heb wel zin in hun optreden.
Ik kijk er daarom ook echt wel naar uit. Heb ze nog niet eerder gezien.
Gelukkig was ik wijs genoeg om laatst al Hive campingtickets te bestellen. Nu binnenkort toch echt maar de combi's ook. Samen met de LiveisLive zondag wordt dit al met al een prima festivalseizoen.
Wat er nog bij komt is mooi meegenomen. Is het een dikke vetpot>? nee niet bepaald, maar ik zal me toch zeker vermaken.
Archive, Bad Omens, The Beaches, The Breeders, Brutus, dEUS, Dua Lipa, The Gaslight Anthem, Greta van Fleet, High Vis, Jane's Addiction, The Last Dinner Party, Michael Kiwanuka, P.J Harvey, Parcels, Peuk, Stone & Snow Patrol,
Heb ik nog NOOIT gezien en daar ga ik me vast vermaken. Sommigen staan al langer op de lijst maar telkens geclasht of een Werchter-editie gemist de laatste 11 jaar
Daarnaast staat er heel wat wat ik al (vaker) heb gezien. met ups en downs. Maar ik ben verkocht!