Rock Werchter 2024

Chiel

Support act
18 jul 2014
900
314
Ben vorig jaar een jaartje niet geweest, dus dat hij er al was wist ik niet.
Maar St. Vincent is een artieste die ik al lang wil zien, dus graag!
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.034
8.676
St. Vincent is een naam waarop ik al jaren hoop, maar het komt er maar niet van. Erg fijne muziek en volgens mij mainstream genoeg om het RW publiek te charmeren.
 
  • Leuk
Waarderingen: Chiel

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
973
1.013
St. Vincent is een naam waarop ik al jaren hoop, maar het komt er maar niet van. Erg fijne muziek en volgens mij mainstream genoeg om het RW publiek te charmeren.
Is wat mij betreft ook veruit de meest interessante naam uit de tweede worp van Best Kept Secret.
Nog altijd jammer van haar gecancelde show in De Roma.
Gelukkig wel eens in de AB aan het werk gezien op haar Masseduction tour. Geweldig coole show.

Fait divers : was de eerste keer dat ik in m'n eentje naar een concert ging omdat ik niemand bereid vond en sindsdien doe ik bijna niks anders meer...
 

musicislife

Randprogramma
15 dec 2022
143
127
Is wat mij betreft ook veruit de meest interessante naam uit de tweede worp van Best Kept Secret.
Nog altijd jammer van haar gecancelde show in De Roma.
Gelukkig wel eens in de AB aan het werk gezien op haar Masseduction tour. Geweldig coole show.

Fait divers : was de eerste keer dat ik in m'n eentje naar een concert ging omdat ik niemand bereid vond en sindsdien doe ik bijna niks anders meer...
Groot gelijk. En dat is op zich al gelukkig zijn. Alleen kunnen zijn met je zelf.
Ikzelf kocht vroeger standaard 2 kaarten en zocht nadien nog iemand om mee te gaan.
1x eens alleen gegaan, een last minute via ticketswap. Sindsdien is een nieuwe wereld opgegaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: MrScissorhands en triarc

Tinus101

Dagopener
21 nov 2022
521
586
Groot gelijk. En dat is op zich al gelukkig zijn. Alleen kunnen zijn met je zelf.
Ikzelf kocht vroeger standaard 2 kaarten en zocht nadien nog iemand om mee te gaan.
1x eens alleen gegaan, een last minute via ticketswap. Sindsdien is een nieuwe wereld opgegaan.
Zou het ook iedereen aanraden. Af en toe een praatje met een andere ‘alleengaande’ en zo kun je toch zien wat je wilt zien. Een avondje alleen met jezelf is echt top
 

Islaaa

Randprogramma
20 jan 2015
191
98
Jera on Air voegt nog een dag toe, met oa de prodigy (zondag 30 juni) weekje voor werchter
 

Bijlagen

  • 806FE1C0-E8B9-409D-8C1A-B32A820197B8.jpeg
    806FE1C0-E8B9-409D-8C1A-B32A820197B8.jpeg
    655,5 KB · Weergaven: 53

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
569
535
Sum41 daar dus onder Dropkick Murphys, stemt me wel gunstig dat we dan toch mss een act nog tussen Sum41 en Maneskin krijgen
Jera heeft dat goed voor elkaar zeg!

Een toffe sub op die vrijdag zou zeer welkom zijn, desnoods eentje in dezelfde grootorde zoals Sum41. Fall Out Boy of iets dergelijks (valt goed in het thema die dag).

Of ze pleuren er The Prodigy bij. Dat zou ook wel een stunt zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: festibob en WanWalrus

Gebruikers die dit onderwerp bekijken