Rock Werchter 2024

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
409
544
Hoe groot is de kans dat artiesten uit De nieuwe lichting dit jaar op RW terecht komen?
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.415
1.915
Hoe groot is de kans dat artiesten uit De nieuwe lichting dit jaar op RW terecht komen?
In 23 1, in 22 1. Ervoor stonden ze niet direct op RW maar een editie of 2 later zie SONS, Portland, The Haunted Youth, Equal Idiots, Tamino,...
 
  • Leuk
Waarderingen: Joss

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
409
544
Soort van zelfbevestiging door Blondshell (of is het een foute link https://www.blondshellmusic.com/tour).
ps. graag nog Placebo en Osees toevoegen. Tropical Fuck Storm mag ook.
Fout is het in ieder geval (tenzij Eurockéennes een Vlaamse editie heeft gekregen). Blondshell staat 4 juli op Roskilde, 5 juli op Down the Rabbit Hole en 7 juli op Eurockéennes (de Franse editie), dus alleen zaterdag 6 juli nog over voor RW (ligt wel op de route).
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.034
8.678
Fout is het in ieder geval (tenzij Eurockéennes een Vlaamse editie heeft gekregen). Blondshell staat 4 juli op Roskilde, 5 juli op Down the Rabbit Hole en 7 juli op Eurockéennes (de Franse editie), dus alleen zaterdag 6 juli nog over voor RW (ligt wel op de route).
Alleen: als je op die link klikt kom je terecht op de ticketpagina van RW. Dus het lijkt me dat daar een verkeerde festivalnaam is ingegeven door de stagiair.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.930
6.172
Tamino stond er ook direct
Nieuwe Lichting winnaars komen uiteindelijk wel bij Werchter terecht, maar dé tussenstap blijft toch nog vaker Pukkelpop. Ik zie niet echt iemand die binnen dit en 6 maanden genoeg populariteit kan winnen om op RW te staan van deze finalisten. En als het er één is, dan is het waarschijnlijk ISE.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.176
5.510
Neen, bij voorkeur niet. Maar het is al voorgevallen. We kregen in 2018 een heleboel aankondigingen tijdens Eurosonic.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.196
10.575
Goeie boeking. Vorig jaar gezien in Barcelona, toffe band met een toffe sound. Aanrader voor op de, waarschijnlijk, Slope.
Ah goed om te horen! Deze band zegt mij helemaal niks.. Wat voor type muziek is het? Zodat ik met de juiste verwachting kan inluisteren :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken