Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

c7!

Campingartiest
7 dec 2022
59
84
wishlist :)
Suede, Porridge radio, Pit pony, Jack white, Bon iver, Placebo, Warhaus, Smashing pumpkins, Garry Clark jr, Foals, Brutus, Black box revelation, Billy nomates, Wunderhorse, Ana Calvi, Black keys, Damian Rice
The Bobby lees, L.S. dunes, johnny marr, Wolf Alice, dEUS, School is cool, The haunted youth, Cleopatric , Amyl and the sniffers, Arcade fire, Interpol, Frank Carter and the rattlesnakes,
Wilco, Paolo Nutini, The sore loosers, Larkin poe, The national, Millionaire, Liam Gallagher, Strand of oaks, Whispiring sons, Massive attack, King Hannah, Marc rebillet, Stake, Blur,
Porcupine tree, Intergalactic lovers, Palaye royale, King Gizzard & The Lizard Wizard, Iggy pop, Dirk., Coely, Band of horses, Black Midi, Black mirrors, Pip Blom, Afghan wigs
Yard act, Simple minds, The cure
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.662
1.185
Ook nog aanvullen dat voor veel mensen die muziek niet zo intensief volgen, en die 70% van het Werchter publiek uitmaken, dit wel de vinger aan de pols is.
Beste voorbeeld was MGMT in een kwalitatief sterk jaar als 2018, volle tent die na Kids leegstroomde, terwijl die laatste plaat echt goed was.

Wij zijn hier gewoon te hard mee bezig en ons ding is voor velen niet op RW te vinden, wat geen schande is.
Laatste plaat zou ik zelfs hun beste durven noemen (alé toen hun laatste want ze dropte een paar weken geleden nog een nieuwe live plaat).
Was wel wat een jammere bedoeling ja, show was zeker niet slecht en stiekem vond ik het niet erg dat ik na Kids wat meer naar voor kon schuifelen.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.662
1.185
Hmmm... Bizar ik herinnerde mij precies ook wel dat daar nog wat achter kwam. Misschien gewoon een lange uitgerekte versie dan. Geen idee.
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Staat in de setlist dat ze Kernkraft 400 erdoorheen speelden, wellicht dat?
Speelden ze inderdaad doorheen,maar was wel een (goedkoop) sfeermoment hoor. Denk niet dat als je 50 minuten wacht op Kids je dan op dat moment de tent verlaat.
 

Chiefs

Gouden Tip
25 nov 2021
294
386
1670403950481.png

Het middelste rode balkje is aangepast. Tem gisteren stond er 'Rock Werchter 2023 met Arctic Monkeys, Fred Again.., Muse, Queens of The Stone Age, Stromae.
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Een naam die ik hier niet veel voorbij zie komen.
Maar kan Sam Smith toevallig nog komen? Als ik op MadCool kijk wil die ook gerust als 4de op het affiche .
 

Ook_gij

Campingartiest
30 nov 2022
82
58
Een naam die ik hier niet veel voorbij zie komen.
Maar kan Sam Smith toevallig nog komen? Als ik op MadCool kijk wil die ook gerust als 4de op het affiche .
Die wordt angstvallig niet genoemd inderdaad. En wat mij betreft met reden, maar oke : smaken verschillen ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

Gebruikers die dit onderwerp bekijken