Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
575
22
Laatst bewerkt door een moderator:

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
575
22
Het is de laatste dag RW 2022 alweer en tja ik vond het al nodig deze te maken hahaha. Puur uit verveling op de camping op dit moment.
 
  • Haha
Waarderingen: Oasiss en Brian

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
Donderdag: Silk Sonic / Taylor Swift
Vrijdag: The Strokes / RATM
Zaterdag: Jessie Ware / Phoebe Bridgers / Angele / Dua Lipa
Zondag: Eels / Jack White / Roger Waters
(edit: + nog ergens Queen + Adam Lambert)
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
Zolang het bonnetjes systeem blijft bestaan is het me eender. Niets zo gemakkelijk dan voor je vriendengroep bonnetjes verzamelen en drank te gaan halen.
Als je daarmee bedoelt gratis bonnetjes voor ingezamelde bekers, dan zal dit wegvallen… Voor iedere herbruikbare beker zal er een soort van statiegeld/tegoed moeten betaald worden…
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.350
1.870
Als je daarmee bedoelt gratis bonnetjes voor ingezamelde bekers, dan zal dit wegvallen… Voor iedere herbruikbare beker zal er een soort van statiegeld/tegoed moeten betaald worden…
Neen. Met ons groepje dat niet altijd samenloopt is het zo. Als we samen staan en we willen drinken dan gaat iemand alles halen, we geven die persoon dan een bonnetje. Indien het op je bandje zou staan moet je een soort van trakteren, kan nog duurder uitvallen zo.
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight en slyke

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Vroeg gokje Werchter headliners:

Do: Rage Against The Machine - Greta Van Fleet - Run The Jewels
Vr: Arcade Fire - QOTSA - Yeah Yeah Yeahs
Za: Arctic Monkeys - Bastille - Machine Gun Kelly
Zo: SOAD - Volbeat - dEUS

Verwacht dat ze de lijn van dit jaar gaan doortrekken met headliners voornamelijk gericht op het oudere publiek / rockliefhebber. Op zaterdag dan weer een dagje gericht op het jongere publiek met als headliner AM en MGK volgens mij een zekerheid op een veel te hoge positie.

Bovenstaande voorstellen lijken me veel te optimistisch wat betreft 'vernieuwende' headliners.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.926
1.958
Vroeg gokje Werchter headliners:

Do: Rage Against The Machine - Greta Van Fleet - Run The Jewels
Vr: Arcade Fire - QOTSA - Yeah Yeah Yeahs
Za: Arctic Monkeys - Bastille - Machine Gun Kelly
Zo: SOAD - Volbeat - dEUS

Verwacht dat ze de lijn van dit jaar gaan doortrekken met headliners voornamelijk gericht op het oudere publiek / rockliefhebber. Op zaterdag dan weer een dagje gericht op het jongere publiek met als headliner AM en MGK volgens mij een zekerheid op een veel te hoge positie.

Bovenstaande voorstellen lijken me veel te optimistisch wat betreft 'vernieuwende' headliners.
Deze zie ik wel zitten zeg!
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
Bovenstaande voorstellen lijken me veel te optimistisch wat betreft 'vernieuwende' headliners.

Misschien wel, ook al denk ik dat ze niet meer rond een Taylor Swift/Dua Lipa/Harry Styles/Billie Eilish heen gaan kunnen… (niet allemaal, maar minstens één van hen)

En persoonlijk nog altijd zeer sterk vragend voor een all time classic act, zoals Queen, Roger Waters, AC/DC, Aerosmith of McCartney.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.393
4.509
Ik blijf keihard en vurig de toorts branden voor My Chemical Romance.
volmondige JA. ik ben een aantal weken terug naar Praag gereden voor MCR en het was gewoonweg goed. een zaal formaat sportpaleis waar iedereen voluit aan het meezingen en dansen was eerste tot laatste rij, prachtige show. dit hoort gewoon op een festivalweide, ik spreek me zelfs nog niet eens uit over welk festival in België
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken