Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.684
7.458
als iedereen naar cdw of de editors kon die wilde was het ook niet veilig geweest met veel meer frustratie van duwers. Het is niet gek dat een plek een bepaalde capaciteit heeft en handhaven juist veilig is. Maar snap wel goed gevoel van festival en vrijheid. Ik wil ook 5 min vooraf naar binnen kunnen lopen, een goede plek hebben, kunnen pissen en bier halen. denk dat oplossingen meer zitten in programmering of half open tenten zoals alpha met heuvels aan de zijkant.

Een bottleneck opening zorgt dan juist voor het duwen en trekken ten opzichte van gewoon een ingang in de hele breedte van de tent
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.684
7.458
De stroom wordt nu wat minder. Op de vloer is nog best ruimte. Maar de tribunes zitten vrijwel vol. En niet met alleen sigur ros fans....

Ik ben verder ook nooit op Werchter geweest, dus ken heel het systeem alleen van wat ik erover lees
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.782
3.734
@phonehome je hebt me goed laten schrikken šŸ¤£ wil op de vloer ja.
Sta op 5 meter van het podium haha... nouja goeie plek is ook wat waard
 

JP5

Randprogramma
30 mei 2023
170
119
Have fun bij Sigur Ros & succes straks met binnenkomen bij Fred Again.

Enkel bij Main blijven hangen is ook mis mee. Ik geloof dat jullie het droog houden, geen Barnstress en prima bands! Geniet ervan!
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.267
3.843
Top dat jullie bij de IJslanders kunnen zijn. Ben heel benieuwd hoe goed deze show gaat zijn. Helaas niet op de stream.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken