Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dat gedoe met die Barn maakt het voor mij zeer onwaarschijnlijk dat ik Werchter nog eens wil bezoeken. Staat zo haaks op de vrije en onbezorgde festival ervaring die ik wil hebben.
Sorry voor de puristen van concerten in het donker maar als je nu gewoon the barn vervangt door een dubbele mainstage heb je al die problemen niet meer
Sorry voor de puristen van concerten in het donker maar als je nu gewoon the barn vervangt door een dubbele mainstage heb je al die problemen niet meer
Kunnen we hier een early-warning systeem maken voor de drukte in de Barn? Dus als je binnenzit, even een updatetje over de drukte. Leeg, kwartvol, halfvol etc... Dan kunnen we samen toch op tijd naar binnen duiken voor Sigur Ros en mr Fred.
Sterkte vanavond voor en met 70.000 tot 80.000 mensen die bij Fredje willen zijn. Eveneens sterkte voor de rest die The Murder Capital op een veel te klein podium wil bekijken.
Sterkte vanavond voor en met 70.000 tot 80.000 mensen die bij Fredje willen zijn. Eveneens sterkte voor de rest die The Murder Capital op een veel te klein podium wil bekijken.