Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.459
6.124
Op de BBC waren ze voor de show al aan het hypen dat ze laatste tijd terug dingen spelen zoals From The Ritz ... en when the sun goes down.
Niks. Alsof ze het gehoord hadden.
Wellicht dat ze door de ziekte van Turner eerder deze week besloten hebben aan het oude vertrouwde vast te houden.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.011
3.697
Ze wisselen Ritz af met Teddy Picker. When The Sun Goes Down is deze tour helemaal niet gespeeld. Setlist is dik in orde, zo bleek ook in de Ziggo. Mardy Bum is nog toegevoegd, dat is al fijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: simonbolivar

elo

Headliner
3 dec 2013
5.011
3.697
Gisteren leek via de stream inderdaad (weerg wat tam. Strak, goed, maar vrij statisch. Dat strookt niet met de shows eerder deze tour. Vandaar wel vertrouwen in Werchter.
 

Heemstock1

Randprogramma
17 jun 2021
162
104
Op Graspop mochten we flesje water mee naar binnen nemen, dus dan is het de hele dag al water drinken en 0 munten kwijt aan drinken. Zak met stuk of 3 bolletjes mee naar binnen nemen en je hebt al weer wat munten bespaart. Maar als je als avondeten voldoende hebt aan kwart pizza en later op de avond nog een frietje delen, dan ben je met z'n tweeën voor zo'n 3 munten per persoon al klaar voor de hele avond. Tweede dag wel wat meer duurdere dingen gekocht, maar het scheelt als je als beiden niet de grootste eter bent.

Denk dat het uiteindelijk wel net iets meer dan 10 de man is geweest. We hadden 60 munten in de voorverkoop voor 2 dagen en 2 personen, maar heb op mijn bandje nog 15,5 munt over en partner ook een stuk of 5. Alleen wel 3 extra tokens gehaald via cash your trash. Dus 11 tokens op een dag dan denk ik.



Bij Graspop werden de voorverkoop vouchers na afloop omgerekend naar de normale prijs, dus je kan niet oneindig winst maken
Wow, respect voor jouw discipline om te besparen. Ik vraag mij af of je die bolletjes mee krijgt het terrein op. En daarbij: hele middag bolletjes eten o_O Geen behoefte aan een keer wat anders? Ik zit toch wel aan het andere eind van het spectrum: ik ben een grote eter en haal dus 's ochtends bij het ontbijt wat, 's middags rond de lunch, dan wellicht een keer rond 16.00 uur iets kleins en dan rond 18.00/19.00 uur avondeten. Met een kwart pizza begint mijn maag net op gang te komen ;) En dan waarschijnlijk ook nog een keer rond 23.00 uur iets te snaaien. En dat is alleen nog maar eten 😇 Ik wissel biertjes met een frisje of watertje af en sta niet vaak met lege handen. Ik kom denk ik zo aan 100/110 euro aan bonnen per dag.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.540
4.434
Wow, respect voor jouw discipline om te besparen. Ik vraag mij af of je die bolletjes mee krijgt het terrein op. En daarbij: hele dag bolletjes eten o_O Geen behoefte aan een keer wat anders? Ik zit toch wel aan het andere eind van het spectrum: ik ben een grote eter en haal dus 's ochtends bij het ontbijt wat, 's middags rond de lunch, dan wellicht een keer rond 16.00 uur iets kleins en dan rond 18.00/19.00 uur avondeten. En dan waarschijnlijk ook nog een keer rond 23.00 uur iets te snaaien. En dat is alleen nog maar eten 😇 Ik wissel biertjes met een frisje of watertje af en sta niet vaak met lege handen. Ik kom denk ik zo aan 100/110 euro aan bonnen per dag.
Er staat op de site van RW expliciet dat eten mee binnen mag. Bij GMM staat op de site dat het niet mag, maar lukt dit gwn. Geen probleem dus
Ik heb op GMM iets van een 30 bonnen gebruikt, maar ook quasi enkel water gedronken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Ook_gij

Campingartiest
30 nov 2022
82
58
Vast al eens gevraagd hier, maar ik ben toch benieuwd: Hoe werkt het met de drank/eetvouchers vooraf?

Als ik die niet op 1 bandje wil maar op twee, moet ik dan twee vouchers nemen?

Kan het dan op twee bandjes komen?
 

fatefearfighter

Playlistbediener
18 mei 2023
42
76
Volgens iemand die hier al eerder reageerde, en die het per mail had gevraagd aan de organisatie, is splitsen van vouchers niet mogelijk. Alles van één voucher moet op één bandje/kaart.
Dus inderdaad aparte vouchers kopen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ook_gij

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
567
533
Normaal haal ik 100 bonnen en moet ik op dag 4 wat bijhalen maar met de prijzen van eten dit jaar (ik heb TW Classic bijgewoond) haal ik er gewoon 140 en zie ik het wel.

Wil vooral genieten. Vind ik iets lekker, dan koop ik het. Het is voor mij een vakantie en ik ga volle bak of ik ga niet.

Qua bier valt het dan weer relatief mee, zonde om stomdronken je favoriete concerten bij te wonen.
 

seabs

Nieuw lid
24 jun 2023
1
2
Volgens iemand die hier al eerder reageerde, en die het per mail had gevraagd aan de organisatie, is splitsen van vouchers niet mogelijk. Alles van één voucher moet op één bandje/kaart.
Dus inderdaad aparte vouchers kopen.
Ik heb via ticketmaster mijn voucher van 80 kunnen laten omzetten naar 4x20. Was de dag zelf nog geregeld. in je order zelf -> ik heb een vraag over bestelling en zo de logische keuzes volgen met uiteindelijk de vraag te stellen om om te zetten.
 

festirock

Support act
1 dec 2015
843
572
Op Graspop mochten we flesje water mee naar binnen nemen, dus dan is het de hele dag al water drinken en 0 munten kwijt aan drinken. Zak met stuk of 3 bolletjes mee naar binnen nemen en je hebt al weer wat munten bespaart. Maar als je als avondeten voldoende hebt aan kwart pizza en later op de avond nog een frietje delen, dan ben je met z'n tweeën voor zo'n 3 munten per persoon al klaar voor de hele avond. Tweede dag wel wat meer duurdere dingen gekocht, maar het scheelt als je als beiden niet de grootste eter bent.

Denk dat het uiteindelijk wel net iets meer dan 10 de man is geweest. We hadden 60 munten in de voorverkoop voor 2 dagen en 2 personen, maar heb op mijn bandje nog 15,5 munt over en partner ook een stuk of 5. Alleen wel 3 extra tokens gehaald via cash your trash. Dus 11 tokens op een dag dan denk ik.



Bij Graspop werden de voorverkoop vouchers na afloop omgerekend naar de normale prijs, dus je kan niet oneindig winst maken
Frietjes delen? Brood?
Water? Het gaat toch regenen?

Nee serieus, ik zou het niet kunnen. Festival is voor mij genieten , pintjes, ...
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.620
7.336
Frietjes delen? Brood?
Water? Het gaat toch regenen?

Nee serieus, ik zou het niet kunnen. Festival is voor mij genieten , pintjes, ...

Als je bij elkaar opgeteld samen maar net boven de 100kg aan gewicht uitkomt, dan heb je ook niet veel nodig. Een zo’n frietje en ik kan er weer een paar uur tegenaan 😅
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken