Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

vanNelle_Monae

Campingartiest
1 jun 2023
55
33
Bedankt voor de reacties. Mijn vriend heeft 80 per persoon besteld voor 4 dagen. Nu is het nog maar de vraag of de gierige Nederlander meer gaat bijleggen of dat we rustig aan moeten doen met de biertjes 🥲
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.790
3.746
Bedankt voor de reacties. Mijn vriend heeft 80 per persoon besteld voor 4 dagen. Nu is het nog maar de vraag of de gierige Nederlander meer gaat bijleggen of dat we rustig aan moeten doen met de biertjes 🥲
Ach die paar tientjes meer overleven we ook wel
 

festirock

Support act
1 dec 2015
851
577
Bedankt voor de reacties. Mijn vriend heeft 80 per persoon besteld voor 4 dagen. Nu is het nog maar de vraag of de gierige Nederlander meer gaat bijleggen of dat we rustig aan moeten doen met de biertjes 🥲

Ik bestel liever wat meer ipv op een festival te moeten opletten wat je doet.
Als je op het terrein eet en drinkt zit je snel aan 20 per dag. Toch als je graag wat bier drinkt
 

festirock

Support act
1 dec 2015
851
577
Classic monkeys concert gister. Elke keer met veel hoop er heen en elke keer hele goede, maar slome shows met toch anticlimax gevoel.
Maar blijven goede songs en goede band , vind t wel een mooie afsluiter op zondag. Zeker met QOTSA ervoor. Waarschijnlijk al vrij kapot op dat moment, dan is die combi makkelijk en goed.
QOTSA is een must met de nieuwe plaat en hun recente live shows
 

festirock

Support act
1 dec 2015
851
577
Woww, hoe overleef je dat? Een beetje avondhap kost al zo 4/5 munten toch? Dan moet je ook nog drinken en tussendoor nog meer eten...
Was k me ook ah afvragen, als je iets eet is de helft erdoor. Pintjes zonder na te denken shit heb k nog wel genoeg vind k aangenamer. Liever nu wat minder betalen dan daar 1 euro per 4 pintjes meer te betalen
 

Heemstock1

Randprogramma
17 jun 2021
162
104
Classic monkeys concert gister. Elke keer met veel hoop er heen en elke keer hele goede, maar slome shows met toch anticlimax gevoel.
Ik heb AM nu twee keer gezien en bij beide keren hetzelfde verhaal. Dat is gewoon de stijl van AM. Je moet niet meer verwachten van die gasten. Amper participatie, maar wel gewoon strak spelen, een arrogante Alex Turner en zuivere vocals.
 

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
699
639
Hoe bedoel je?
Studio Brussel die het programma kiest op The Hive en in The Towers, standje op het festival, standje op de camping.
En vanaf maandag is het vollenbak Werchter de hele week lang op de radiozender.
EN DAT MET ONS BELASTINGSGELD!

Kbedoel maar dat het redelijk moeilijk gaat worden om die gasten nog te ontwijken.
 
  • Thinking
Waarderingen: pigital

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
784
729
Was k me ook ah afvragen, als je iets eet is de helft erdoor. Pintjes zonder na te denken shit heb k nog wel genoeg vind k aangenamer. Liever nu wat minder betalen dan daar 1 euro per 4 pintjes meer te betalen
+ Je kan toch refunden. Ik vraag mij af of je infeite winst kan maken? Stel dat ze u uitbetalen aan 3,5 euro, dan kan je het systeem kloten😂
 

phonehome

Campingartiest
25 apr 2021
77
47
Beetje detailvraag: Weten jullie of je dopjes op je waterflesje mag meenemen of dat je bij de Spa 0,5 liter (1 coin) wel een dop krijgt?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.674
Classic monkeys concert gister. Elke keer met veel hoop er heen en elke keer hele goede, maar slome shows met toch anticlimax gevoel.
Behoorlijk veel matige reacties over die show van gisteren. Had zelf vooral gedacht dat ze wat gingen afwijken van die standaard setlist.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.708
7.506
Woww, hoe overleef je dat? Een beetje avondhap kost al zo 4/5 munten toch? Dan moet je ook nog drinken en tussendoor nog meer eten...

Op Graspop mochten we flesje water mee naar binnen nemen, dus dan is het de hele dag al water drinken en 0 munten kwijt aan drinken. Zak met stuk of 3 bolletjes mee naar binnen nemen en je hebt al weer wat munten bespaart. Maar als je als avondeten voldoende hebt aan kwart pizza en later op de avond nog een frietje delen, dan ben je met z'n tweeën voor zo'n 3 munten per persoon al klaar voor de hele avond. Tweede dag wel wat meer duurdere dingen gekocht, maar het scheelt als je als beiden niet de grootste eter bent.

Denk dat het uiteindelijk wel net iets meer dan 10 de man is geweest. We hadden 60 munten in de voorverkoop voor 2 dagen en 2 personen, maar heb op mijn bandje nog 15,5 munt over en partner ook een stuk of 5. Alleen wel 3 extra tokens gehaald via cash your trash. Dus 11 tokens op een dag dan denk ik.

+ Je kan toch refunden. Ik vraag mij af of je infeite winst kan maken? Stel dat ze u uitbetalen aan 3,5 euro, dan kan je het systeem kloten😂

Bij Graspop werden de voorverkoop vouchers na afloop omgerekend naar de normale prijs, dus je kan niet oneindig winst maken
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.507
6.183
Was k me ook ah afvragen, als je iets eet is de helft erdoor. Pintjes zonder na te denken shit heb k nog wel genoeg vind k aangenamer. Liever nu wat minder betalen dan daar 1 euro per 4 pintjes meer te betalen
Goeie maaltijd, frisjes en veel water denk ik. Zo doe ik het ook.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.211
7.467
Dopjes kan je tegenwoordig niet meer van de flesjes halen dus ze halen die er niet meer af.
Dit geld alleen voor coca cola en fanta en dergelijke toch? Niet voor water?
Al kan je natuurlijk ook prima een cola flesje voor water gebruiken.
 

phonehome

Campingartiest
25 apr 2021
77
47
Dit geld alleen voor coca cola en fanta en dergelijke toch? Niet voor water?
Al kan je natuurlijk ook prima een cola flesje voor water gebruiken.
Volgens mij geldt het voor alles. Maar waren doppen altijd verboden omdat volle flessen hard kunnen aankomen....
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Behoorlijk veel matige reacties over die show van gisteren. Had zelf vooral gedacht dat ze wat gingen afwijken van die standaard setlist.
Op de BBC waren ze voor de show al aan het hypen dat ze laatste tijd terug dingen spelen zoals From The Ritz ... en when the sun goes down.
Niks. Alsof ze het gehoord hadden.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Gebruikers die dit onderwerp bekijken