Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Stoffie

Nieuw lid
5 dec 2022
2
6
Amenra, wel zeer benieuwd naar. Vraag me af of ik de hele show daar zou kunnen van volgen. Het is me soms 'te' op plaat. Maar de live recensies zijn altijd zo lovend...
Niet twijfelen, gisteren gezien in de Kreun, indrukwekkende performance.
 

micvet

Campingartiest
8 okt 2018
95
50
bedrijf in de financiele sector en het is geen bank... lets leave it at that.
misschien ander bedrijven ook dat weet ik niet.
Dergelijke namen samen op 1 corporate event is eerder uitzonderlijk in BE.
Nu, voor genoeg centen doen (bijna) alle artiesten dat hoor. Op een afdelingsfeestje van datzelfde bedrijf in de US hadden ze afgelopen week bijvoorbeeld Sting.
 

Puzzles

Randprogramma
20 jan 2016
108
40
Zeg je nu dat 1/6 een KBC-medewerker was daar? Da's een gigaaaantisch aantal. En ze stonden waarschijnlijk allemaal in het voorvak bij Stromae. Daarom dat er geen hol sfeer was daar.
9000 KBC-personeel (ook dit jaar hetzelfde aantal).. Daarnaast hoogstwaarschijnlijk ook vips en genodigden..
 

triarc

Playlistbediener
13 dec 2017
21
19
Camping C3 heeft een Facebookpagina. Wellicht kun je ze daar een berichtje sturen? Staan ook contactgegevens van de uitbater.
Die heb ik inderdaad al een email gestuurd, nog geen antwoord.
Kan ook op RW site niks erover vinden. Zou het raar vinden als ze eerst A1/C7 uit willen verkopen voordat ze aan C3 beginnen.
 

triarc

Playlistbediener
13 dec 2017
21
19
Moet er wel bij zeggen dat C3 vorig jaar bijzonder slecht was georganiseerd. Keiharde muziek tot 04:00 waar 95% niet op zit te wachten, geen water bij de toiletten, erg weinig voorzieningen etc. Misschien dat ze daarom dit jaar geen camping mogen organiseren?
Toch wil ik er voor de locatie weer heen...
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.156
1.598
Ja lap, zit ik hier al weken te zeuren over de gemiste kansen en het deja vu gehalte van de line up..komt de dochter naar mij. "Ja okay, maar zijn er eigenlijk niet genoeg acts die nu al erg tof zijn om te zien?"

Goh ja, Sam Fender als hij niet afbelt, en ook wel Aurora. Stromae was uiteraard bij het beste van dit jaar.

Tamino en Editors zijn ook wel goed, en The Black Keys en Peppers uiteraard. Ik haat MGK met een passie, maar Oscar and the wolf heb ik altijd gemist en wil ik ergens wel eens zien, Muse blijft ook wat jeugdsentiment. Rosalia is ook wel tof, en Queens of the Sto...

"Ja, ik ga effe de B&B vastleggen, koop nou maar gewoon die combi's"

Denk dat die knoop dus vakkundig is doorgehakt.
 

LiamG

Nieuw lid
28 jul 2022
2
1
Mocht iemand nog een My Space 60m2 (voor 10 personen) ticket overhebben dan hoor ik het graag, zijn uitverkocht...
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.159
5.480
Vooruit. Loopt nog niet echt storm. Zaterdag loopt het hardst (ongeveer nog 10.000 tickets over). Zondag ongeveer 12.500, donderdag ongeveer 17.000, vrijdag ongeveer 20.000. Nog ongeveer 44.000 combitickets beschikbaar.
Dat was de update van 6 december
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken