Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.003
8.652
Flogging Molly is echt zon naam die ik alleen ken van naam die soms op lineups verschijnt.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.169
4.314
Waarom uitgesloten? Is een erg populaire festivalnaam, die al verschillende keren op Werchter heeft gestaan. Gegarandeerd een feestje en zullen ook niet de zwaarste eisen neerleggen.
 
  • Leuk
Waarderingen: zero en Joslittel

musicislife

Randprogramma
15 dec 2022
140
127
Gisteren op een bedrijfsfeest in het Sportpaleis Oscar and the Wolf bezig gezien met een set van een uur.
Aangenaam verrast en voor mij nu ook naam die ik zeker zal gaan zien op RW, ondanks ik eerst wat terughoudend was.
Knappe show. Leuke vibe. Topsfeer. De frontman kreeg de zaal helemaal mee.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Gisteren op een bedrijfsfeest in het Sportpaleis Oscar and the Wolf bezig gezien met een set van een uur.
Aangenaam verrast en voor mij nu ook naam die ik zeker zal gaan zien op RW, ondanks ik eerst wat terughoudend was.
Knappe show. Leuke vibe. Topsfeer. De frontman kreeg de zaal helemaal mee.
Ligt het aan mij, of is het zonde dat zo'n acts dit moeten doen?
 
  • Leuk
Waarderingen: Nelios

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.455
4.618
dat brengt gewoon bakken met geld op, moest ik artiest zijn dan is dat toch een no brainer?
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

TheGloaming

Gouden Tip
9 apr 2022
464
352
Wel benieuwd van welk bedrijf dit was eigenlijk.

Ik zie het bij ons al gebeuren, in ‘t Sportpaleis met dergelijke artiesten. Waanzin.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.164
dat brengt gewoon bakken met geld op, moest ik artiest zijn dan is dat toch een no brainer?
Een artiest speelt liever voor een dedicated publiek dan een bedrijfsfeest lijkt me. Al zal het wel goed verdienen inderdaad.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.455
4.618
Een artiest speelt liever voor een dedicated publiek dan een bedrijfsfeest lijkt me. Al zal het wel goed verdienen inderdaad.
voor bands die in een bepaalde niche zitten misschien wel maar mainstream bands zoals O&TW denk ik niet dat die heel veel verschil zal merken tussen publiek.
 

reaper

Support act
26 okt 2015
1.108
940
Wel benieuwd van welk bedrijf dit was eigenlijk.

Ik zie het bij ons al gebeuren, in ‘t Sportpaleis met dergelijke artiesten. Waanzin.
bedrijf in de financiele sector en het is geen bank... lets leave it at that.
misschien ander bedrijven ook dat weet ik niet.
 

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
695
483
Een artiest speelt liever voor een dedicated publiek dan een bedrijfsfeest lijkt me. Al zal het wel goed verdienen inderdaad.
Zo ook ooit Kaiser Chiefs op een bedrijfsfeest van Belfius in Trix zien spelen. Ricky Wilson was heerlijk geïrriteerd en brabbelde tijdens zijn bindteksten iets over pincodes.
 
  • Leuk
Waarderingen: musicislife

musicislife

Randprogramma
15 dec 2022
140
127
voor bands die in een bepaalde niche zitten misschien wel maar mainstream bands zoals O&TW denk ik niet dat die heel veel verschil zal merken tussen publiek.

Klopt volledig. Het was duidelijk merkbaar dat hij een populaire naam was voor de (blijkbaar 9.000) aanwezigen.
Ook nadien met Lost Frequencies hetzelfde gevoel.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken