Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Toch ook is benieuwd waar Bring Me The Horizon gaat uitkomen. Er is geen reden om ze niet aan te kondigen, Lotto Arena is vlotjes uitverkocht. Dus Graspop, RW of niks?
Toch ook is benieuwd waar Bring Me The Horizon gaat uitkomen. Er is geen reden om ze niet aan te kondigen, Lotto Arena is vlotjes uitverkocht. Dus Graspop, RW of niks?
"Hadden" dus gaat niet gebeuren? Want zou in theorie prima kunnen toch? MGK - BMTH - Muse is vast een rijtje wat een bepaalde doelgroep goed aanspreekt. Of gaan ze dan toch naar Graspop idd?
"Hadden" dus gaat niet gebeuren? Want zou in theorie prima kunnen toch? MGK - BMTH - Muse is vast een rijtje wat een bepaalde doelgroep goed aanspreekt. Of gaan ze dan toch naar Graspop idd?
Vandaag toch nog op Hellfest aangekondigd onder Motley Crue en Sum 41, dan moet Muse en BMTH ook geen dealbreker zijn toch? Werchter heeft wel gekkere kunstjes geflikt dacht ik.