Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.039
322
Sowieso,

Ik zou wel eens willen zien in hoeverre dit echt beter voor het milieu is met al het water wat nodig is om te spoelen inclusief de hele logistieke operatie eromheen.
niet, alleen moeten de "juiste" mensen dit inzien (en dat zijn de personen die dit opleggen)
 

reaper

Support act
26 okt 2015
1.216
1.048
niet, alleen moeten de "juiste" mensen dit inzien (en dat zijn de personen die dit opleggen)
ook correct,
nog steeds heel veel bekers op de grond in pinkpop.
Het is minder dan op werchter, maar om nu te zeggen significant minder zou ik nu toch ook niet zeggen
 

Greyhound

Gouden Tip
9 jun 2021
367
428
ook correct,
nog steeds heel veel bekers op de grond in pinkpop.
Het is minder dan op werchter, maar om nu te zeggen significant minder zou ik nu toch ook niet zeggen
Bij een proef op openbare evenementen in mijn woonplaats werd 75 procent ingeleverd. Niet inleveren betekende 1 euro extra betalen.
 

No Code

Playlistbediener
10 jan 2017
34
34
Wellicht al voorbij gekomen. Bij voorbaat excuus als dit zo is. Maar hoe waren de ervaringen van het weekend met de eet en drink credits op de polsbandjes?

* Zijn ze gemakkelijk op te waarderen?
* Hoe werkt het als je een pot wil maken als groep?
* Zijn er nog issues geweest zoals op Graspop?
* Hoe kun je zien hoeveel er nog op je bandje staat

Ik als Old School Werchter ganger vind verandering natuurlijk heel erg moeilijk ;)

Hartelijk dank voor elk soort info alvast
 

mj222

Gouden Tip
28 jun 2016
350
170
Wellicht al voorbij gekomen. Bij voorbaat excuus als dit zo is. Maar hoe waren de ervaringen van het weekend met de eet en drink credits op de polsbandjes?

* Zijn ze gemakkelijk op te waarderen?
* Hoe werkt het als je een pot wil maken als groep?
* Zijn er nog issues geweest zoals op Graspop?
* Hoe kun je zien hoeveel er nog op je bandje staat

Ik als Old School Werchter ganger vind verandering natuurlijk heel erg moeilijk ;)

Hartelijk dank voor elk soort info alvast
wat ik heb gelezen is dat er issues zijn geweest waarbij bedragen meerdere malen zijn afgeschreven.
 

pigital

Dagopener
15 okt 2018
733
674
Wellicht al voorbij gekomen. Bij voorbaat excuus als dit zo is. Maar hoe waren de ervaringen van het weekend met de eet en drink credits op de polsbandjes?

* Zijn ze gemakkelijk op te waarderen?
* Hoe werkt het als je een pot wil maken als groep?
* Zijn er nog issues geweest zoals op Graspop?
* Hoe kun je zien hoeveel er nog op je bandje staat

Ik als Old School Werchter ganger vind verandering natuurlijk heel erg moeilijk ;)

Hartelijk dank voor elk soort info alvast
* Zijn ze gemakkelijk op te waarderen? -> JA, al geeft je bankapp regelmatig een fout aan bij het betalen, toch staat dit op je kaart. Dus als je foutmelding krijgt, best even checken of het op je bandje toch niet staat en het geld toch niet van je rekening is om dubbeltjes te vermijden.
* Hoe werkt het als je een pot wil maken als groep? -> groepskaart
* Zijn er nog issues geweest zoals op Graspop? -> niet zoals Graspop, gewoon zien dat je niet vergeet dat je voor elke beker 0,3 betaald. Maar dat zal op RW niet nodig zijn want plastieken bekers.
* Hoe kun je zien hoeveel er nog op je bandje staat -> bij betaling zie je het altijd. Ik heb ook een account aangemaakt op de website van de coins en daar zie je je hoeveelheid nog staan alsook hoeveel je waar gedronken hebt.
 

mickeyfcb

Playlistbediener
14 okt 2022
47
16
simply red hoorden wij amper.... stonden er achter ons constant te kletsen en dat overstemde gewoon de zang . Stond veel te stil (we stonden rechts voor het podium)
 

No Code

Playlistbediener
10 jan 2017
34
34
* Zijn ze gemakkelijk op te waarderen? -> JA, al geeft je bankapp regelmatig een fout aan bij het betalen, toch staat dit op je kaart. Dus als je foutmelding krijgt, best even checken of het op je bandje toch niet staat en het geld toch niet van je rekening is om dubbeltjes te vermijden.
* Hoe werkt het als je een pot wil maken als groep? -> groepskaart
* Zijn er nog issues geweest zoals op Graspop? -> niet zoals Graspop, gewoon zien dat je niet vergeet dat je voor elke beker 0,3 betaald. Maar dat zal op RW niet nodig zijn want plastieken bekers.
* Hoe kun je zien hoeveel er nog op je bandje staat -> bij betaling zie je het altijd. Ik heb ook een account aangemaakt op de website van de coins en daar zie je je hoeveelheid nog staan alsook hoeveel je waar gedronken hebt.
Super dank voor de uitleg! Is daar een website voor voor die Coins? Kan ik daar nu al kijken?

En haal je die groepskaart bij de balie waar je normaal bonnen koopt?
 

c7!

Campingartiest
7 dec 2022
77
117
Wel oppassen als je met je gsm coins op je bandje zet via payconiq. Eerste keer een melding gekregen dat de betaling mislukt was. Dit dan maar eens herhaald. 2de keer terug een foutmelding van payconiq. Uiteindelijk bleek dat ik 2 keer coins op mijn bandje had gezet. In onze vriendengroep hebben nog 2 andere hetzelfde voor gehad
 

BetterDays

Randprogramma
17 jan 2018
160
171
Bij een proef op openbare evenementen in mijn woonplaats werd 75 procent ingeleverd. Niet inleveren betekende 1 euro extra betalen.
En die 25 procent zal voornamelijk het laatste drankje zijn. Omdat je vaak op het begin een gratis muntje krijgt, gooien velen bij hun laatste drankje de beker alsnog op de grond. Ze moeten er wellicht iets kleins tegenover zetten, een leuk aandenken bijvoorbeeld.
 
  • Leuk
Waarderingen: JorttB en Greyhound

Gebruikers die dit onderwerp bekijken