Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.033
8.674
The barn is GIGA.
Golden circle is nu één groot vak (wel nog splitsing in het midden) tot aan PA.
Gigantische tent/gebouw ja, amai. Maar wel gatlelijk ook nu nog. 😅 Neem aan dat deze nog verder aangekleed moet worden.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.638
893
Wat is eigenlijk de reden waarom de uitstroom vanuit het terrein allemaal naar links gestuurd wordt? Parkings, campings, bussen, ... allemaal de steenweg op.

Vroeger stopten de bussen langs de Dijle. Het was daar soms ook lang aanschuiven, maar op z'n minst stond je daar enkel in de file met andere bus-gangers en qua wachttijd ging het wel vlotter.

Ik lees dat gisteren sommigen 2,5u hebben staan aanschuiven voor aan de bus te geraken...
 

wesvs

Randprogramma
20 mrt 2018
141
164
Maar gewoon eventjes uit frustratie,

Welken debiel heeft dat beslist dat ge niet eens uw bekers kunt inwisselen aan de toog, maar alleen aan een recycle punt? Aanschuiven bij recycle en dan aanschuiven aan toog🙈
Dat gaat voor 4 dagen festival toch hopelijk anders zijn... Ai ai..

On topic, Qotsa schijnt erg goed geweest te zijn op Pinkpop.
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

mj222

Gouden Tip
28 jun 2016
350
170
Maar gewoon eventjes uit frustratie,

Welken debiel heeft dat beslist dat ge niet eens uw bekers kunt inwisselen aan de toog, maar alleen aan een recycle punt? Aanschuiven bij recycle en dan aanschuiven aan toog🙈
Sowieso,

Ik zou wel eens willen zien in hoeverre dit echt beter voor het milieu is met al het water wat nodig is om te spoelen inclusief de hele logistieke operatie eromheen.
 

Jean

Playlistbediener
13 apr 2023
37
39
Vraagje: hoe druk is het donderdag voormiddag om binnen te raken in camping A1? Ik kom met trein en bus, en zou graag om 13u de eerste groep willen zien. Welk uur raden jullie me aan om toe te komen?
 

mj222

Gouden Tip
28 jun 2016
350
170
Lees veel verhalen over drama met parkeren, mega wachtrijen voor eten, problemen met de betaalchip en de bar in midden van veld die ineens bizar hoog is en het beeld blokt
 

mj222

Gouden Tip
28 jun 2016
350
170
Vraagje: hoe druk is het donderdag voormiddag om binnen te raken in camping A1? Ik kom met trein en bus, en zou graag om 13u de eerste groep willen zien. Welk uur raden jullie me aan om toe te komen?
Ik zou adviseren om 08.00 de auto geparkeerd te hebben en om 12.00 bij de ingang te staan van het festivalterrein.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken