Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.531
4.877
Rond 12:00 uur bij de poort van het festivalterrein inderdaad als je om 13:00 uur de eerste band wil zien. Duurt het ene jaar langer, dan het andere. We hebben wel eens een 1 uur daar gestaan in de volle zon (bij ons in de buurt drie flauwvallers).
Maar meestal gaat dit wel redelijk snel.

Bij de camping staat donderdagochtend ook een rij. Kost je ook zo een half uur tot drie kwartier.

Weet niet hoe snel je tent staat (1 minuut of langer). Hoe verder rekening met nog wat aanlooptijd. Van de bushalte naar de camping is ook een stukje lopen.

Van A1 naar het festival is 10 tot 20 minuten afhankelijk waar je staat op de camping. Ben je eenmaal binnen, dan loop je op donderdagochtend ook in 5 minuten naar 1 vd podia.

Kom ik zo’n beetje op het volgende tijdschema, maar hier zit erg weinig speling in:
13:00 uur eerste optreden
12:45 uur binnen
12:00 uur bij de poort

11:40 uur naar het festivalterrein
11:10 uur tent opzetten
10:50 uur plek zoeken

10:15 uur bij A1
9:45 uur aankomst met de bus
 
Laatst bewerkt:

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.380
953
Lees veel verhalen over drama met parkeren, mega wachtrijen voor eten, problemen met de betaalchip en de bar in midden van veld die ineens bizar hoog is en het beeld blokt
Bar in 't midden (tevens geluid/licht tent) is altijd hoog op Werchter. Dat is niks nieuws.
 

mj222

Gouden Tip
28 jun 2016
350
170
Wat ik verder ook zie/lees

Kleine schermen main stage

Audio video schermen lopen niet in sync. Heb ik op werchter ook vaker gezien en is heel vervelend
 

Jean

Campingartiest
13 apr 2023
74
70
Rond 12:00 uur bij de poort van het festivalterrein inderdaad als je om 13:00 uur de eerste band wil zien. Duurt het ene jaar langer, dan het andere. We hebben wel eens een 1 uur daar gestaan in de volle zon (bij ons in de buurt drie flauwvallers).
Maar meestal gaat dit wel redelijk snel.

Bij de camping staat donderdagochtend ook een rij. Kost je ook zo een half uur tot drie kwartier.

Weet niet hoe snel je tent staat (1 minuut of langer). Hoe verder rekening met nog wat aanlooptijd. Van de bushalte naar de camping is ook een stukje lopen.

Van A1 naar het festival is 10 tot 20 minuten afhankelijk waar je staat op de camping. Ben je eenmaal binnen, dan loop je op donderdagochtend ook in 5 minuten naar 1 vd podia.

Kom ik zo’n beetje op het volgende tijdschema, maar hier zit erg weinig speling in:
13:00 uur eerste optreden
12:45 uur binnen
12:00 uur bij de poort

11:40 uur naar het festivalterrein
11:10 uur tent opzetten
10:50 uur plek zoeken

10:15 uur bij A1
9:45 uur aankomst met de bus
Thx!
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.498
6.313
Zelfde schermen als meestal bij dagevents, enkel voor RW worden de grote schermen boven gehaald.
Effe uitvergroten van een aantal zaken zegt :ROFLMAO:
 
  • Leuk
Waarderingen: simonbolivar

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.531
4.877
@mj222 ja, dat zijn dezelfde schermen als op de foto, die ik ook van Twitter heb gehaald. Die zijn toch niet klein?
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.280
1.347
Als je drank gaat bestellen eerst nog eens even aanschuiven aan de recycle, dit is echt niet ok, moet aangepakt worden tegen volgende week. Voorts top-organisatie!
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

parelconfituur

Geliefde act
7 dec 2019
1.323
2.102
Als je drank gaat bestellen eerst nog eens even aanschuiven aan de recycle, dit is echt niet ok, moet aangepakt worden tegen volgende week. Voorts top-organisatie!

Volgende week is het niet met recycling, maar oldschool met plastic bekertjes toch? Ze hebben een jaar uitstel gekregen omwille van een overstock aan bekertjes.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

festirock

Support act
1 dec 2015
966
660
Als je drank gaat bestellen eerst nog eens even aanschuiven aan de recycle, dit is echt niet ok, moet aangepakt worden tegen volgende week. Voorts top-organisatie!
Die file aan recycle kan inderdaad vermeden worden. Als je een nieuwe pint haalt, gewoon je oude daar afgeven voor een nieuwe. Lijkt me veel makkelijker
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken