Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

mj222

Gouden Tip
28 jun 2016
350
170
Komt er in de app nog een plattegrond met alle eetstandjes? Vind het altijd leuk te kijken waar ik mijn geld ga uitgeven!
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
568
534
Komt er in de app nog een plattegrond met alle eetstandjes? Vind het altijd leuk te kijken waar ik mijn geld ga uitgeven!
Vast wel.

Bereid je wel voor op de prijzen. Muntprijs mag dan hetzelfde zijn, door het cashless systeem kunnen ze nu in 0,1 fracties rekenen.

Pannekoek met een beetje saus? 1,8 muntje (die heb ik overgeslagen, dat vond ik echt achterlijk).

Maar wel enorm gevarieerd aanbod. Je kan bij de Apero bij de North West Walls zelfs laten barbecueën.
 
  • Leuk
Waarderingen: mj222

festirock

Support act
1 dec 2015
851
576
* Zijn ze gemakkelijk op te waarderen? -> JA, al geeft je bankapp regelmatig een fout aan bij het betalen, toch staat dit op je kaart. Dus als je foutmelding krijgt, best even checken of het op je bandje toch niet staat en het geld toch niet van je rekening is om dubbeltjes te vermijden.
* Hoe werkt het als je een pot wil maken als groep? -> groepskaart
* Zijn er nog issues geweest zoals op Graspop? -> niet zoals Graspop, gewoon zien dat je niet vergeet dat je voor elke beker 0,3 betaald. Maar dat zal op RW niet nodig zijn want plastieken bekers.
* Hoe kun je zien hoeveel er nog op je bandje staat -> bij betaling zie je het altijd. Ik heb ook een account aangemaakt op de website van de coins en daar zie je je hoeveelheid nog staan alsook hoeveel je waar gedronken hebt.
Idd opletten dat je niet 2 keer betaald als je bank app blijft draaien. Maar ja dan drink je gewoon wat meer 🙃
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.673
Tegen Werchter gaat gras kapot zijn (was nu al dor en bruin)
Maar het zand ligt klaar (moest het nodig zijn) om er terug werchter plage van te maken :cool:
Groen gras is wel een belangrijke usp voor een festival. Heerlijk om in te liggen. Vond het er gisteren eigenlijk na 1 dagje Boutique al mottig uitzien.

Maar terrein zat er gisteren inderdaad wel gehavend uit. Weet niet hoe snel gras teruggroeit maar hoop wel dat het er weer frist en fruitig uitziet tegen RW.
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.006
268
Groen gras is wel een belangrijke usp voor een festival. Heerlijk om in te liggen. Vond het er gisteren eigenlijk na 1 dagje Boutique al mottig uitzien.

Maar terrein zat er gisteren inderdaad wel gehavend uit. Weet niet hoe snel gras teruggroeit maar hoop wel dat het er weer frist en fruitig uitziet tegen RW.
Het gras in Werchter is "heilig"
Tijdens opbouw etc mag daar niet opgekomen worden (maar ze gaan het wel niet sproeien ofzo).
Aangezien binnen 6 dagen al terug concert is en dan 4 dagen later de Rock....
Kan onmogelijk groeien hé
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

TheSillyP

Randprogramma
3 mrt 2023
198
248
Nog nooit op Werchter geweest. Vraag me af of het een beetje te doen is in de tenten bij warm weer. Want die staan niet open aan de zijkanten toch?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken