Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Lijkt me juist niet. Ik denk dat ze een break hebben, de studio induiken en volgend jaar weer terugkeren.
Begrijp me niet verkeerd, ik zou er voorstander van zijn. Ik heb ook al iets van 2,5 jaar kaarten voor het Sportpaleis concert (golden circle) en heb er deze zaterdag echt superveel zin in!
The weeknd en Harry zitten in een schema met een giga productie en crew, die kunnen de dagen tussen de shows allemaal gebruiken om alles op punt zetten. Laat staan dat er nog ergens iets wordt tussen gepropt.
Als je Arsenal EN Charlotte de Witte niet kent, dan zegt dat toch vooral veel over jezelf. Je nationaliteit bvb. Beide zijn in Belgie best groot dus.
Wat is trouwens iets fatsoenlijk he? Ik durf persoonlijk niet meer hopen op miraculeuze grote vervangingen. Ik hoop gewoon niet dat het Charlotte gaat worden, want daar ging ik sowieso al heen. In de Barn, waar een stevig uurtje techno beter tot zijn recht komt dan voor een leeglopende weide.
Most likely dat ze de undercard versterken en Stormzy, Sam Fender of Charlotte de Witte doorschuiven. Die laatste zou ook passen gezien ze op Lowlands blijkbaar ook een aangepaste productie zou neerzetten.
Zou verrassend zijn als ze met een vervanger uit de categorie Ghost, Arcade Fire of Depeche mode komen..
Andere opties: Deus, Arsenal of Balthazar laten headlinen..
The 1975 heeft hier gewoon die status niet. Zelfde verhaal als met Biffy Clyro en My Chemical Romance en zo veel andere. Het is niet omdat een band op een festival abroad een headlining status heeft, dat ze dat hier in Belgie hebben. The 1975 staat momenteel waar ze horen, laat het ons vooral zo houden en toch hopen op een iets creatievere oplossing dan een band van 17u45 u over te hevelen naar drie slots verder.
Optie 2: Editors die vrijdag uit de Barn halen en naar de main verplaatsen op donderdagavond in het Stromae slot. Jammer voor de dag tickets, maar het is nog gebeurd dat acts van dag switchten. Arsenal in de Barn bij op vrijdag.
Als je Arsenal EN Charlotte de Witte niet kent, dan zegt dat toch vooral veel over jezelf. Je nationaliteit bvb. Beide zijn in Belgie best groot dus.
Wat is trouwens iets fatsoenlijk he? Ik durf persoonlijk niet meer hopen op miraculeuze grote vervangingen. Ik hoop gewoon niet dat het Charlotte gaat worden, want daar ging ik sowieso al heen. In de Barn, waar een stevig uurtje techno beter tot zijn recht komt dan voor een leeglopende weide.
Klopt! Kom uit Nederland en daarbij heeft techno of dance totaal niet mijn interesse. Die combinatie zorgt er wel voor dat ik ze niet ken ja.
Wil niet zeggen dat ik eenieder zijn of haar plezier niet gun met zulke artiesten of dat ze een toffe show weg kunnen zetten. Kan wel begrijpen wat mensen er in zien.