Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Aaran
  • Startdatum Startdatum
The Who is de week voordien ook gewoon in Parijs en op 28 juni nog vrij. Vond het al jammer dat ze geen Belgische of Nederlandse datum hebben.

Dat het dan net klaar is kan toch ook juist het perfect argument zijn waarom het juist wel kan?
Lijkt me juist niet. Ik denk dat ze een break hebben, de studio induiken en volgend jaar weer terugkeren.

Begrijp me niet verkeerd, ik zou er voorstander van zijn. Ik heb ook al iets van 2,5 jaar kaarten voor het Sportpaleis concert (golden circle) en heb er deze zaterdag echt superveel zin in!

Qua entourage en show zou het zeker passend zijn.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
The weeknd en Harry zitten in een schema met een giga productie en crew, die kunnen de dagen tussen de shows allemaal gebruiken om alles op punt zetten. Laat staan dat er nog ergens iets wordt tussen gepropt.
Tenzij Harry's eigen show heel slecht zou verkopen, natuurlijk, maar dat zal vermoedelijk niet het geval zijn. Wel een droomscenario anders. :)

(Al zit die show in Düsseldorf de dag ervoor ook wel in de weg, veronderstel ik.)

Iedereen zit hier eigenlijk te mikken op namen als Ghost, Sam Smith, Lizzo, Gun's n Roses, Kings of Leon, The Who...

Terwijl we stiekem allemaal weten dat ze gewoon Arsenal gaan laten afsluiten. 😆😅

Iedereen zit hier eigenlijk te mikken op namen als Ghost, Sam Smith, Lizzo, Gun's n Roses, Kings of Leon, The Who...

Terwijl we stiekem allemaal weten dat ze gewoon Arsenal gaan laten afsluiten. 😆😅
Serieus, wat is Arsenal?

Verder ken ik Charlotte de Witte enkel van dit forum en heb ik er verder nog nooit iets van gehoord of gezien.

Zet maar iets fatsoenlijks neer.

Serieus, wat is Arsenal?

Verder ken ik Charlotte de Witte enkel van dit forum en heb ik er verder nog nooit iets van gehoord of gezien.

Zet maar iets fatsoenlijks neer.

Als je Arsenal EN Charlotte de Witte niet kent, dan zegt dat toch vooral veel over jezelf. Je nationaliteit bvb. Beide zijn in Belgie best groot dus.

Wat is trouwens iets fatsoenlijk he? Ik durf persoonlijk niet meer hopen op miraculeuze grote vervangingen. Ik hoop gewoon niet dat het Charlotte gaat worden, want daar ging ik sowieso al heen. In de Barn, waar een stevig uurtje techno beter tot zijn recht komt dan voor een leeglopende weide.

Poh.. om eens even mee te speculeren..

Most likely dat ze de undercard versterken en Stormzy, Sam Fender of Charlotte de Witte doorschuiven. Die laatste zou ook passen gezien ze op Lowlands blijkbaar ook een aangepaste productie zou neerzetten.

Zou verrassend zijn als ze met een vervanger uit de categorie Ghost, Arcade Fire of Depeche mode komen..

Andere opties: Deus, Arsenal of Balthazar laten headlinen..

Time will tell..

Franz Ferdinand op the 1975 slot en the 1975 headline? In Engeland en op Sziget ook eerder geheadlinet.

Franz Ferdinand op the 1975 slot en the 1975 headline? In Engeland en op Sziget ook eerder geheadlinet.

The 1975 heeft hier gewoon die status niet. Zelfde verhaal als met Biffy Clyro en My Chemical Romance en zo veel andere. Het is niet omdat een band op een festival abroad een headlining status heeft, dat ze dat hier in Belgie hebben. The 1975 staat momenteel waar ze horen, laat het ons vooral zo houden en toch hopen op een iets creatievere oplossing dan een band van 17u45 u over te hevelen naar drie slots verder.

Optie 2: Editors die vrijdag uit de Barn halen en naar de main verplaatsen op donderdagavond in het Stromae slot. Jammer voor de dag tickets, maar het is nog gebeurd dat acts van dag switchten. Arsenal in de Barn bij op vrijdag.
Of Editors gewoon laten staan op vrijdag en ook op donderdag avond een plekje op de main geven. (Royal Blood)

Als je Arsenal EN Charlotte de Witte niet kent, dan zegt dat toch vooral veel over jezelf. Je nationaliteit bvb. Beide zijn in Belgie best groot dus.

Wat is trouwens iets fatsoenlijk he? Ik durf persoonlijk niet meer hopen op miraculeuze grote vervangingen. Ik hoop gewoon niet dat het Charlotte gaat worden, want daar ging ik sowieso al heen. In de Barn, waar een stevig uurtje techno beter tot zijn recht komt dan voor een leeglopende weide.
Klopt! Kom uit Nederland en daarbij heeft techno of dance totaal niet mijn interesse. Die combinatie zorgt er wel voor dat ik ze niet ken ja.

Wil niet zeggen dat ik eenieder zijn of haar plezier niet gun met zulke artiesten of dat ze een toffe show weg kunnen zetten. Kan wel begrijpen wat mensen er in zien.

• Leuk
Waarderingen: parelconfituur
Misschien kan zowel DTRH als RW samen aan Lana Del Rey trekken. Beide festivals vallen mooi tussen haar Glastonbury en Hyde Park shows in.

Ze past ook wel op de jongere main stage programma van die dag.
Allemaal mooi hoor, maar behalve Video Games kent de gemiddelijke Werchter-ganger volgens mij geen enkel nummer van haar, let's be real.

• Leuk
Waarderingen: Paddy
Allemaal mooi hoor, maar behalve Video Games kent de gemiddelijke Werchter-ganger volgens mij geen enkel nummer van haar, let's be real.

Met wat moeite misschien nog Summertime Sadness en Born to Die ook.

Zonde eigenlijk, want haar backcatalogue bevat wel veel sterke sfeervolle nummers.

Users who are viewing this thread