Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Aaran
  • Startdatum Startdatum
Nog een allerlaatste curveball en dan stop ik ermee: Lorde.

Ja, ze tourt in augustus maar ze staat nog nergens in België. En wat een Opener kan (acts overhalen voor 1 show) moet RW/Herman zeker kunnen. De main eindigen met pakweg Stormzy - Lorde - CDW vind ik wel een degelijke compensatie voor de fans van Stromae.
Matt wat doe je me aan, eerst Lana en nu Lorde voorstellen. Dat is geen vervanging... dat is een UPGRADE.

Kans dat dit gaat gebeuren zal inderdaad niet aanwezig zijn. Maar als ik als bezoeker van G&R in Weert zou moeten kiezen tussen een gecancelled concert vanwege slechte verkoop of een gecancelled concert met daarbij de mogelijkheid mijn ticket in te ruilen voor een dagticket RW zou ik dat laatste zeer zeker overwegen.
Dit snap ik wel, maar als een verkoop slecht gaat zie ik niet in waarom RW voor een andere organisatie hun klanten zou moeten inspringen om iets te nemen dat en niet goed verkoopt, en al op graspop staat en niet matcht met het genre van de artiest die uit is gevallen en dan ook nog eens veel meer gaat kosten dan een Stromae gekost zal hebben.

Ik snap de guns n roses fans, maar laat guns n roses op RW aub met rust dat heeft hier al genoeg pijn en kwelling op het RW forum gecreëerd!

• Leuk
Waarderingen: yannickd en Timmetje
Lana Del Rey zou voor mij het beste scenario zijn dat ik hier al gelezen heb. En als ze komt, zal ze wel absoluut op mainstage willen staan hoor. Dus dat kan haar wel overhalen ... Het lijkt me echter te mooi om waar te zijn.

Sam Smith lijkt mij de meest realistische optie, al zit ik er niet op te wachten ...

Staat al in Sportpaleis. En Glastonbury is voor Werchter. :p
Ohja is inderdaad zo mbt de data. Afzakkertje ná Glastonbury dan. Maar verwacht dat die wel exclusief zijn.

Mbt sportpaleis. Ik lees dat vaker hier. In hoeverre is iets een belemmering wanneer het sportpaleis al volledig is uitverkocht? Ik begrijp wel dat als er nog veel tickets verkocht moeten worden dat dit niet handig is.

Editors naar de donderdag, hebben plaats in hun agenda, en dan naar iemand voor de Barn op vrijdag zoeken. Maakt het een stuk makkelijker voor RW en hoeven ze geen bak met geld uit te geven. Kunnen ze Post Toasties of iets dergelijks in de Barn zetten.

Nog een allerlaatste curveball en dan stop ik ermee: Lorde.

Ja, ze tourt in augustus maar ze staat nog nergens in België. En wat een Opener kan (acts overhalen voor 1 show) moet RW/Herman zeker kunnen. De main eindigen met pakweg Stormzy - Lorde - CDW vind ik wel een degelijke compensatie voor de fans van Stromae.
Dan blijft CDW toch gewoon in de tent staan?

Zou Kings of Leon een mogelijke vervanger zijn?
Hebben op hun site weinig shows staan, waarvan Rock am ring/Im park de enige festivalshows zijn(bijna een volledige maand eerder). Ze hebben de ruimte ervoor, maar het lijkt me niet meteen heel logisch(misschien dat Werchter/Down the rabbit hole combi interessant voor ze zou zijn). Hoop echt dat beide festivals zo slim zijn om hun oplossing samen te zoeken.

Editors naar de donderdag, hebben plaats in hun agenda, en dan naar iemand voor de Barn op vrijdag zoeken. Maakt het een stuk makkelijker voor RW en hoeven ze geen bak met geld uit te geven. Kunnen ze Post Toasties of iets dergelijks in de Barn zetten.
Twee shows van Editors lijkt me dan vrij plausibel: op donderdag op de main de greatest hits en op vrijdag in de barn de deep cuts.

• Leuk
Waarderingen: napril69
Ik werp maar een zot idee even in de groep, maar wat als Charlotte De Witte naar de main verhuist en daar aangevuld wordt met een andere grote DJ-act?
Ik vind persoonlijk dat dance en elektronische muziek toch wat opgebouwd moet worden over verschillende uren en ik vraag me echt af hoe een setje van een uur zou overkomen.
Kan je beter nog een grote naam onmiddellijk laten aansluiten.

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread