Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Aaran
  • Startdatum Startdatum
Ghost lijkt me inderdaad een prima optie
paar dagen terug is de low ticket warning voor de Graspop donderdag eruit gegaan, dus die kan ieder moment uitverkocht zijn
kunnen ze daarna best aangekondigd worden voor Werchter lijkt me
al heeft het natuurlijk geen enkele gelijkenis met Stromae, en zouden ze normaal ook geen headliner zijn op Werchter. Voor een noodoplossing vind ik het toch niet heel verkeerd.

• Leuk
Waarderingen: LIBOH en Tinus101
paar dagen terug is de low ticket warning voor de Graspop donderdag eruit gegaan, dus die kan ieder moment uitverkocht zijn
al heeft het natuurlijk geen enkele gelijkenis met Stromae, en zouden ze normaal ook geen headliner zijn op Werchter. Voor een noodoplossing vind ik het toch niet heel verkeerd.
Lijkt me wel iets dat op termijn headliner kan zijn op werchter met hun airplay op oa studio brussel en show

• Leuk
Waarderingen: LIBOH
Ondanks dat het totaal niet te vergelijken valt met Stromae zou ik het een puike oplossing vinden. Of het ook daadwerkelijk nog iets gaat doen voor de ticketverkoop betwijfel ik, maar ik zie ook geen realistische optie die dat wel zou doen.

• Leuk
Waarderingen: LIBOH
weet je wie er zaterdag in antwerpen staat in een uitverkocht sportpaleis en een reputatie heeft om festivals met een last minute weggevallen headliner te depaneren? sabaton. goed, het is totaal geen werchter band maar ze hebben wel een vette liveshow. ik gooi de naam maar op
Ha nice. verbaast me sowieso dat die band de oversteek naar de mainstream festivals nog niet gemaakt heeft. Hun muziek zal door een breed publiek gewaardeerd kunnen worden, zeker met hun show erbij.

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Ha nice. verbaast me sowieso dat die band de oversteek naar de mainstream festivals nog niet gemaakt heeft. Hun muziek zal door een breed publiek gewaardeerd kunnen worden, zeker met hun show erbij.
moesten ze nu nog RATM of SOAD ofzo vervangen, maar sabaton en stromae zullen weinig raakvlak hebben vermoed ik. Maar het is wel opvallend hoeveel keer sabaton al gedepanneerd heeft op graspop, hellfest, etc. gecombineerd met het feit dat ze zoveel kaarten verkopen zal wel iemand bij werchter opgevallen zijn.

weet je wie er zaterdag in antwerpen staat in een uitverkocht sportpaleis en een reputatie heeft om festivals met een last minute weggevallen headliner te depaneren? sabaton. goed, het is totaal geen werchter band maar ze hebben wel een vette liveshow. ik gooi de naam maar op
Heb de show in de Ziggodome gezien; was erg vet! Ook erg melodieus.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Het wachten gaat lang duren als hier namen als Elton John, Guns n Roses, Depeche Mode enz. enz. langs komen. Dit gaat niet gebeuren. Of ze staan ergens exclusief of het is gewoon veel en veels te duur als vervanger, ze hebben al x aantal Tickets verkocht, en dat zullen er denk ik toch best veel zijn geweest. Denkend in de richting van iets kleiner als Sam Smith of een DJ set is beter denk ik zo.

Maar euhh trouwens, Pink Floyd wel mogelijk?

Het wachten gaat lang duren als hier namen als Elton John, Guns n Roses, Depeche Mode enz. enz. langs komen. Dit gaat niet gebeuren. Of ze staan ergens exclusief of het is gewoon veel en veels te duur als vervanger, ze hebben al x aantal Tickets verkocht, en dat zullen er denk ik toch best veel zijn geweest. Denkend in de richting van iets kleiner als Sam Smith of een DJ set is beter denk ik zo.

Maar euhh trouwens, Pink Floyd wel mogelijk?
David Bowie samen met Freddie Mercury is ook nog wel een kans. Kunnen ze samen Under Pressure doen.

• Geweldig
  • Confetti
Waarderingen: b_lars en nathanvdk
Sabaton zou geniaal zijn maar dat gaat niet gebeuren. Die zitten echt middenin hun Tour To End All Tours en die is dan nét klaar.

Users who are viewing this thread