Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.183
1.660
We kijken allemaal richting dEUS, terwijl we misschien beter rekening zouden houden met Balthazar. Maarten is er toch al.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.411
646
Maar moet de donderdag ook effectief nog tickets verkopen? Na de aankondiging van Stormzy waren we het erover eens dat dit met Stromae/Stormzy/Sam Fender/Iggy Pop de goedkoopste donderdagaffiche in lange tijd is, en dat een eventuele mindere verkoop compenseert.

Denk dat ze met de vervanger vooral de huidige tickethouders gaan willen pleasen. Eerder dat dan er nog 5K extra tickets door te krijgen.
 
  • Leuk
Waarderingen: slyke en mattman

elo

Headliner
3 dec 2013
5.043
3.735
AM gaat de setlist nog wat aanpassen richting hun stadion-tour. Jammer dat ze op Werchter maar 90 minuten krijgen, ze gaan namelijk langere sets spelen eind deze maand.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.947
6.197
AM gaat de setlist nog wat aanpassen richting hun stadion-tour. Jammer dat ze op Werchter maar 90 minuten krijgen, ze gaan namelijk langere sets spelen eind deze maand.
De shows krijgen héél erg afwisselende reacties / recensies, heb ik al zien passeren. In Amsterdam was men blijkbaar goed, enkele dagen later in Parijs bijzonder belabberd.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.043
3.735
De shows krijgen héél erg afwisselende reacties / recensies, heb ik al zien passeren. In Amsterdam was men blijkbaar goed, enkele dagen later in Parijs bijzonder belabberd.
Over het algemeen toch positief, ook in Duitsland. Parijs nog niet gelezen. In ieder geval meer energie. Verder vraag ik me net name af wat QOTSA gaat brengen, want daar komt een nieuw album van.
 

festirock

Support act
1 dec 2015
853
578
Maar moet de donderdag ook effectief nog tickets verkopen? Na de aankondiging van Stormzy waren we het erover eens dat dit met Stromae/Stormzy/Sam Fender/Iggy Pop de goedkoopste donderdagaffiche in lange tijd is, en dat een eventuele mindere verkoop compenseert.

Denk dat ze met de vervanger vooral de huidige tickethouders gaan willen pleasen. Eerder dat dan er nog 5K extra tickets door te krijgen.
Donderdag is zoiezo een moeilijke dag om uit te verkopen. Stromae zal wel een heel deel tickets verkocht hebben. De vraag is of veel van die mensen hun tickets op ticketswap gaan zwieren of niet. Denk niet dat stormzy later laten spelen en er nog wat tussengooien dat gaat oplossen
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.711

Kanshebbertjes. Eigenlijk een prima lijst, als we even voorbij Lewis Capaldi en Maneskin kijken.

Lana Del Rey zou inderdaad een upgrade zijn voor mij. Een beetje de hoofdprijs van alle realistische namen. Ik zit ook wel in het kamp "pro-Lizzo en Sam Smith". Zelfs met Kings Of Leon valt te leven.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: pigital en Everyknight

daejim

Playlistbediener
15 nov 2018
39
9
Kleinere Belgische act erbij of De Staat in de Barn, Iggy Pop naar Main stage en Stormzy later als afsluiter en wat langer.
Ik hoop echter op een andere oplossing..
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.947
6.197
Ik vermoed dat men Maneskin gaat voorbehouden om in '24 te subben / coheadlinen, eerlijk gezegd.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

festirock

Support act
1 dec 2015
853
578

Kanshebbertjes. Eigenlijk een prima lijst, als we even voorbij Lewis Capaldi en Maneskin kijken.

Lana Del Rey zou inderdaad een upgrade zijn voor mij. Een beetje de hoofdprijs van alle realistische namen. Ik zit ook wel in het kamp "pro-Lizzo en Sam Smith". Zelfs met Kings Of Leon valt te leven.
Maneskin, nog niet aan gedacht maar zou wel eens goed kunnen.
Hoeft voor mij niet , net zoals Sam Smith.
Lana Del Rey is idd prima, al vind ik die nog altijd het meest tot z'n recht komen in een barn. Vond het in 2016 heel pijnlijk op main.
Robbie lijkt me ondanks het tourschema nog de grootste kanshebber.
 

Breinaard

Gouden Tip
8 nov 2014
445
60
Volgens mij was die remix van The Age of Love een aardige hit.
En The creeds - push up edit die ze draait wordt op elk tiktok filmpje tot in de treure gebruikt.
Denk dat er ook wel een redelijke overlap is met het PP publiek hoor. Denk dat de Barn al aardig vroeg vol is.
I
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken