Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wie hier nog niet genoemd is en ook aan het touren is en nog géén Belgische datum heeft: Hozier. Heeft met Eat Your Young ook weer een (bescheiden) hitje te pakken. Zou eventueel voor Stormzy gezet kunnen worden.
Nog niet voorbij horen komen maar The Script als vervanger van Stromae?
Staan nog niet op een ander Belgisch festival en spelen op Pinkpop 17 juni, 28 juni in Berlijn en 1 juli in Londen. Perfect voor een tussenstop in Werchter op 29 juni?
Staan nog niet op een ander Belgisch festival en spelen op Pinkpop 17 juni, 28 juni in Berlijn en 1 juli in Londen. Perfect voor een tussenstop in Werchter op 29 juni?
Die gehele tour is nog onzeker door het overlijden van de gitarist vorige maand, lijkt me sterk dat ze extra concerten gaan beloven als de huidige tour op losse schroeven staat
Zou ook gewoon een rockband kunnen zijn. Weet niet of ze echt in hetzelfde genre gaan blijven. Als je een kans hebt op een mooie headliner die mss in een ander genre zit dan stromae gaan ze die niet laten liggen denk ik.
Ik hoop echt dat we snel wat weten, want al dat gespeculeer en namen als Hozier en The Script als mogelijke vervanging zien passeren is toch niets om vrolijk van te worden.
Ik hoop echt dat we snel wat weten, want al dat gespeculeer en namen als Hozier en The Script als mogelijke vervanging zien passeren is toch niets om vrolijk van te worden.
Wie wordt het voor de donderdag? Er is hier best wel een vocale groep van USB stickie artiest fans. Ook een trouwe groep van zanger(es) fans. Persoonlijk hoop ik op een band die echt instrumenten spelen met een vocalist in de rock genre.