Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

pigital

Dagopener
15 okt 2018
724
651
Meganaïeve en te dromerige waarschijnlijk vraag maar, Beyoncé?

Staat de dag ervoor in Warschau en pas de week erna in de US. Werchter, ligt toch 1/5e de richting US van Warschau.

Na de recensies van gisteren en eergisteren zou je me niet horen klagen!
 
  • Haha
Waarderingen: koekroeck

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.518
1.708
Meganaïeve en te dromerige waarschijnlijk vraag maar, Beyoncé?

Staat de dag ervoor in Warschau en pas de week erna in de US. Werchter, ligt toch 1/5e de richting US van Warschau.

Na de recensies van gisteren en eergisteren zou je me niet horen klagen!
Veel te groot (en duur) voor Werchter.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: pigital

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.185
1.210
  • On fire
Waarderingen: EdsjeFCB

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.852
3.842
Ja, kunnen ze samen Bells & Circles brengen, heerlijk nummer! "But still I remember smoking on the aeroplane" :)

Maar de Europese tour van Underworld start pas 22 juli, kleine kans dus ...
Kleine kans, maar 3 weken eerder beginnen.. vanuit Londen. Niet de meest gigantische productie en alles wat ze mee hoeven te nemen lijkt me.

Lijkt me een stuk haalbaarder dan de opties die 'een gaatje' hebben en alles om moeten gooien om te kunnen komen daarin
 

swissepfan

Support act
7 dec 2022
759
593
Wie hier nog niet genoemd is en ook aan het touren is en nog géén Belgische datum heeft: Hozier. Heeft met Eat Your Young ook weer een (bescheiden) hitje te pakken. Zou eventueel voor Stormzy gezet kunnen worden.
 

robindt

Nieuw lid
12 mei 2023
1
3
Nog niet voorbij horen komen maar The Script als vervanger van Stromae?
Staan nog niet op een ander Belgisch festival en spelen op Pinkpop 17 juni, 28 juni in Berlijn en 1 juli in Londen. Perfect voor een tussenstop in Werchter op 29 juni?
 
  • Leuk
Waarderingen: JorttB, rw83 en LIBOH

pigital

Dagopener
15 okt 2018
724
651
Nog niet voorbij horen komen maar The Script als vervanger van Stromae?
Staan nog niet op een ander Belgisch festival en spelen op Pinkpop 17 juni, 28 juni in Berlijn en 1 juli in Londen. Perfect voor een tussenstop in Werchter op 29 juni?
Zouden nooit boven Sam Fender of Stormzy op een RW affiche staan :) hebben op hun hoogtepunt eens om 18 uur gespeeld.
 

MarkvD

Gouden Tip
24 apr 2023
454
399
Nog niet voorbij horen komen maar The Script als vervanger van Stromae?
Staan nog niet op een ander Belgisch festival en spelen op Pinkpop 17 juni, 28 juni in Berlijn en 1 juli in Londen. Perfect voor een tussenstop in Werchter op 29 juni?
Die gehele tour is nog onzeker door het overlijden van de gitarist vorige maand, lijkt me sterk dat ze extra concerten gaan beloven als de huidige tour op losse schroeven staat
 

festirock

Support act
1 dec 2015
925
616
Het is toch echt Stromae die ze moeten vervangen hoor. Maar ik ga er half vanuit dat dit een grapje is.
Zou ook gewoon een rockband kunnen zijn. Weet niet of ze echt in hetzelfde genre gaan blijven. Als je een kans hebt op een mooie headliner die mss in een ander genre zit dan stromae gaan ze die niet laten liggen denk ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy en LIBOH

elo

Headliner
3 dec 2013
5.371
4.335
Wie wordt het voor de donderdag? Er is hier best wel een vocale groep van USB stickie artiest fans. Ook een trouwe groep van zanger(es) fans. Persoonlijk hoop ik op een band die echt instrumenten spelen met een vocalist in de rock genre.

Hoop dat Werchter ook zo denkt…….
Pff
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken