Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

elo

Headliner
3 dec 2013
5.019
3.704
Insiders info. Maar dat is even afwachten tot eind deze maand!
Ook direct kans om wat meer klassiekers te spelen als Mardy Bum en A Certain Romance. Zou het eeuwig jammer vinden om deze nummers in Amsterdan niet gehoord te hebben, maar het biedt perspectief voor Werchter!!
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.019
3.704
Ik heb trouwens al vaak genoeg geweten dat die uren in de programmatie niet kloppen. Volgens mij gaan ze gewoon hun standaard aantal van 21 nummers spelen wat een beetje meer is dan 90 minuten.
Uiteraard, 1 uur en 40 minuten is standaard. Maar goed, als ze hun lijn doortrekken gaat dat (nu wel) een zeer fijne set worden.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.019
3.704
Dat gezegd hebbende: dat wil zeggen dat ze misschien 1 of 2 nummers meer gaan spelen. No big deal dus.
 

warriors and weirdos

Playlistbediener
15 feb 2023
12
19
Stromae interesseert mij geen moer. Ik ga voor Aurora ,andere heel interessante naam is Rosalia. Als vervanger voor Stromae uit de lijst vernoemde namen Lorde, die meid maakte 1 van de beste platen ooit met liability,supercut ,writer in te dark en liability regelrechte meesterwerken.en live kent ze bijna haar gelijke niet, ze is wel onwaarschijnlijk goed, dus Lorde. Maar waarom eens niet denken aan metal met name Gojira of Nightwish als headliner, twee bands live ijzersterk of uhm Mylène Farmer maar daarvoor gaat Werchter waarschijnlijk te klein zijn voor het Franse icoon
 
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: rw83 en gerbthederp

elo

Headliner
3 dec 2013
5.019
3.704
Stromae interesseert mij geen moer. Ik ga voor Aurora ,andere heel interessante naam is Rosalia. Als vervanger voor Stromae uit de lijst vernoemde namen Lorde, die meid maakte 1 van de beste platen ooit met liability,supercut ,writer in te dark en liability regelrechte meesterwerken.en live kent ze bijna haar gelijke niet, ze is wel onwaarschijnlijk goed, dus Lorde. Maar waarom eens niet denken aan metal met name Gojira of Nightwish als headliner, twee bands live ijzersterk of uhm Mylène Farmer maar daarvoor gaat Werchter waarschijnlijk te klein zijn voor het Franse icoon
Veel plezier bij Aurora.
 

JorttB

Playlistbediener
8 aug 2022
37
14
Waar staat Nothing But Thieves in de donderdag discussie? Weet niet heel goed hoe ze staan in België, maar vond ze vorig jaar op Pukkelpop fantastisch, zou ze graag nog eens zien.
 

pigital

Dagopener
15 okt 2018
712
645
Stromae interesseert mij geen moer. Ik ga voor Aurora ,andere heel interessante naam is Rosalia. Als vervanger voor Stromae uit de lijst vernoemde namen Lorde, die meid maakte 1 van de beste platen ooit met liability,supercut ,writer in te dark en liability regelrechte meesterwerken.en live kent ze bijna haar gelijke niet, ze is wel onwaarschijnlijk goed, dus Lorde. Maar waarom eens niet denken aan metal met name Gojira of Nightwish als headliner, twee bands live ijzersterk of uhm Mylène Farmer maar daarvoor gaat Werchter waarschijnlijk te klein zijn voor het Franse icoon
Confused Steve Brule GIF by MOODMAN
 

JPF

Randprogramma
23 sep 2016
174
80
Wie wordt het voor de donderdag? Er is hier best wel een vocale groep van USB stickie artiest fans. Ook een trouwe groep van zanger(es) fans. Persoonlijk hoop ik op een band die echt instrumenten spelen met een vocalist in de rock genre.

Hoop dat Werchter ook zo denkt…….
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.963
8.614
Wie wordt het voor de donderdag? Er is hier best wel een vocale groep van USB stickie artiest fans. Ook een trouwe groep van zanger(es) fans. Persoonlijk hoop ik op een band die echt instrumenten spelen met een vocalist in de rock genre.

Hoop dat Werchter ook zo denkt…….
Het is toch echt Stromae die ze moeten vervangen hoor. Maar ik ga er half vanuit dat dit een grapje is.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken