Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Daar is het m.i. wel een forum voor. Ik zou bijvoorbeeld alle begrip hebben als een grote elektronische naam wegzetten, maar dat heeft absoluut niet mijn voorkeur.
Ik heb eerder gezegd, "zet maar iets deftigs weg". Adam Lambert solo zou ik bijvoorbeeld een ontzettende stunt vinden.
Vandaag tijdens de Popcast van de week van Stijn van de Voorde, werd Rock Werchter even besproken ivm het wegvallen van Stromae. Hierbij vertelde Lennert Coorevits van Compact Disk Dummies ook dat normaal Little Simz geboekt stond voor de Main Stage. Dat is dus niet door gegaan. Vandaar de switch van Nathaniel Rateliff van The Barn naar Main Stage.
Vandaag tijdens de Popcast van de week van Stijn van de Voorde, werd Rock Werchter even besproken ivm het wegvallen van Stromae. Hierbij vertelde Lennert Coorevits van Compact Disk Dummies ook dat normaal Little Simz geboekt stond voor de Main Stage. Dat is dus niet door gegaan. Vandaar de switch van Nathaniel Rateliff van The Barn naar Main Stage.
Waarom Charlotte blamen?
Dingen als Wet Leg en Little Simz bewijzen dat zo’n programma samenstellen afhangt van een shitload aan details, waarvan wij misschien maar 3% weten.
Waarom Charlotte blamen?
Dingen als Wet Leg en Little Simz bewijzen dat zo’n programma samenstellen afhangt van een shitload aan details, waarvan wij misschien maar 3% weten.
Waarom word je daar moe van? Van mij mag het ook een rock act worden of een echte ouderwetse werchterheadliner. Iemand als Sam Smith liever niet.
Maar als die wel komt, ga ik naar the barn. Smaken verschillen, gelukkig maar. En dat ook een forum net leuk.
Ironie is dat ik dus 22 maanden terug kaarten had gekocht voor dit concert dus ik klamp inderdaad vast aan ijdele hoop. Ook omdat ik het een toffe vervanger zou vinden.
ja. 3 maten. De grote kluisjes zijn er niet veel van. Een rugzak kan prima, maar moet niet je hele garderobe inzitten. Normaal is er nu wel info over de lockers op hun site. Nu nog niet.