Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
573
542
Klopt, maar word moe van zo'n reacties man.
Daar is het m.i. wel een forum voor. Ik zou bijvoorbeeld alle begrip hebben als een grote elektronische naam wegzetten, maar dat heeft absoluut niet mijn voorkeur.

Ik heb eerder gezegd, "zet maar iets deftigs weg". Adam Lambert solo zou ik bijvoorbeeld een ontzettende stunt vinden.
 
  • Leuk
Waarderingen: napril69

mj222

Gouden Tip
28 jun 2016
350
170
nog een gekke gedachte;

Iggy pop doorschuiven. Maar dan niet regular iggy, maar iggy and the losers. Chad smith is toch in the buurt schijnbaar.
 

Chiefs

Gouden Tip
25 nov 2021
297
428
Vandaag tijdens de Popcast van de week van Stijn van de Voorde, werd Rock Werchter even besproken ivm het wegvallen van Stromae. Hierbij vertelde Lennert Coorevits van Compact Disk Dummies ook dat normaal Little Simz geboekt stond voor de Main Stage. Dat is dus niet door gegaan. Vandaar de switch van Nathaniel Rateliff van The Barn naar Main Stage.
 
  • Wow
Waarderingen: mattman

mj222

Gouden Tip
28 jun 2016
350
170
Vandaag tijdens de Popcast van de week van Stijn van de Voorde, werd Rock Werchter even besproken ivm het wegvallen van Stromae. Hierbij vertelde Lennert Coorevits van Compact Disk Dummies ook dat normaal Little Simz geboekt stond voor de Main Stage. Dat is dus niet door gegaan. Vandaar de switch van Nathaniel Rateliff van The Barn naar Main Stage.
Wet leg was ook zoiets toch?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.710
Vandaag tijdens de Popcast van de week van Stijn van de Voorde, werd Rock Werchter even besproken ivm het wegvallen van Stromae. Hierbij vertelde Lennert Coorevits van Compact Disk Dummies ook dat normaal Little Simz geboekt stond voor de Main Stage. Dat is dus niet door gegaan. Vandaar de switch van Nathaniel Rateliff van The Barn naar Main Stage.
Fuck. I blame Charlotte dat Simbi er nu niet staat. 😢

En ik maar een dagticket CORE kopen voor enkel Little Simz.
 
Laatst bewerkt:

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.184
5.516
Fuck. I blame Charlotte dat Simbi er nu niet staat. 😢

En ik maar een dagticket CORE kopen voor enkel Little Simz.
Waarom Charlotte blamen?
Dingen als Wet Leg en Little Simz bewijzen dat zo’n programma samenstellen afhangt van een shitload aan details, waarvan wij misschien maar 3% weten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.710
Waarom Charlotte blamen?
Dingen als Wet Leg en Little Simz bewijzen dat zo’n programma samenstellen afhangt van een shitload aan details, waarvan wij misschien maar 3% weten.
Soit, ze hebben Simz haar nummer voor wanneer er nog iemand afzegt.
 

nathanvdk

Randprogramma
18 aug 2022
188
170
Zijn er kluisjes beschikbaar op het terrein zelf, zo ja: hoe groot ongeveer? (zou rugzak ergens kwijt moeten)
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
573
542
Joakim Brodén (Sabaton) gister in het Sportpaleis "thank you Belgium, and we will see you very soon".

Hoeft niks te betekenen maar zou er dan kortelings een Belgische (Rock Werchter) show in de pijplijn zitten?

Ze waren in iedergeval steengoed! Band en publiek hadden er allemaal zin in en de productie was top.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.610
4.589
Joakim Brodén (Sabaton) gister in het Sportpaleis "thank you Belgium, and we will see you very soon".

Hoeft niks te betekenen maar zou er dan kortelings een Belgische (Rock Werchter) show in de pijplijn zitten?

Ze waren in iedergeval steengoed! Band en publiek hadden er allemaal zin in en de productie was top.
Die zegt dat wel altijd, is meestal ook effectief zo, omdat ze zo veel touren
Zou er niet te veel aan vasthangen in ieder geval
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
573
542
Die zegt dat wel altijd, is meestal ook effectief zo, omdat ze zo veel touren
Zou er niet te veel aan vasthangen in ieder geval
Ironie is dat ik dus 22 maanden terug kaarten had gekocht voor dit concert dus ik klamp inderdaad vast aan ijdele hoop. Ook omdat ik het een toffe vervanger zou vinden.

Maar je hebt wel gelijk ja.
 

Bert

Support act
14 nov 2014
853
791
Zijn er kluisjes beschikbaar op het terrein zelf, zo ja: hoe groot ongeveer? (zou rugzak ergens kwijt moeten)
ja. 3 maten. De grote kluisjes zijn er niet veel van. Een rugzak kan prima, maar moet niet je hele garderobe inzitten. Normaal is er nu wel info over de lockers op hun site. Nu nog niet.
 
  • Geweldig
Waarderingen: nathanvdk

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.710
Ik vraag me eigenlijk af wat een realistisch timeframe is om nieuws rond die vervanger te verwachten. Eind mei?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken